Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@15:42:45 GMT

نحوه از بين بردن بوي رنگ در خانه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۹۳۱/نحوه_از_بین_بردن_بوی_رنگ_در_خانه

خبرگزاري آريا -



از موادي استفاده کنيد که بو را جذب مي کنند که بهترين آنها زغال است

در روند بازسازي خانه ما، ديوارها به تازگي رنگ شده اند. بوي رنگ ديوار آزار دهنده است و کمي تحملش برايمان دشوار است. براي رهايي از بوي رنگ در خانه چه راهکارهايي را پيشنهاد مي دهيد؟


با توجه به نوع رنگي که براي نقاشي ديوار خانه خود انتخاب کرده ايد، مدت زمان از رفع بوي رنگ در خانه متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در اين فصل گرم خانه خود را رنگ آميزي مي کنيد که کار راحت تر است. پنجره ها را باز کنيد! ولي اگر در فصل زمستان ديوار را رنگ مي کنيد، روش هاي ديگري وجود دارد.

از موادي استفاده کنيد که بو را جذب مي کنند که بهترين آنها زغال است. تعدادي زغال را در گوشه هايي از اتاق قرار دهيد و آنها را در طي چند ساعت نو کنيد.

آمونياک براي رفع بوي رنگ در خانه مناسب است. مقداري آب سرد درون ظرفي ريخته و يک قاشق غذاخوري آمونياک به آن اضافه کنيد. قبل از رفتن به تخت خواب ظرف را برداشته و با تهويه مناسب هواي خانه را متعادل کنيد.


از موادي استفاده کنيد که بو را جذب مي کنند که بهترين آنها زغال است

پياز هم از ديگر مواد طبيعي است که مي تواند براي از بين بردن بوي رنگ در خانه و عوارض بوي رنگ ياري رسان باشد. يک ظرف برداريد و پيازهاي حلقه شده را درون مقداري آب قرار داده و درون اتاق تازه رنگ شده بگذاريد. البته که بوي پياز هم مي تواند درون فضاي خانه پخش شود. دانه هاي قهوه هم مي توانند بوي رنگ خانه را جذب کنند که در اين صورت نياز به تهويه دارد.

منبع : chidaneh.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۹۳۱/نحوه_از_بین_بردن_بوی_رنگ_در_خانه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: