Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@19:33:56 GMT

برگزاري مرحله چهارم اردوي دو و ميداني منتخبين نوجوانان دختر و پسر کشور

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۱۰۹۳۳/برگزاری_مرحله_چهارم_اردوی_دو_و_میدانی_منتخبین_نوجوانان_دختر_و_پسر_کشور

خبرگزاري آريا- مرحله چهارم اردوي تدارکاتي منتخبين نوجوانان دختر و پسر کشور در تهران در حال برگزاري است.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون دو و ميداني، مرحله چهارم اردوي تدارکاتي منتخبين نوجوانان دختر و پسر کشور با هدف آماده سازي جهت حضور در مسابقات دو و ميداني قهرماني نوجوانان آسيا که خردادماه سال آينده در تايلند برگزار مي شود، با حضور 24 دو و ميداني کار دختر و پسر به همراه مربيان تخصصي شان از 3 فروردين ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در حال برگزاري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مطابق با بخشنامه فدراسيون دو و ميداني براي برگزاري اين مرحله اردويي، نوجوانان منتخب تا روز شنبه 28 فروردين ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران زير نظر مربيان شان به تمرينات خود ادامه خواهند داد.
اميرحسين سلطان پناه، طاها مدرسي (لرستان)، علي سلامتيان، محمدتقي مهرعلي (قم)، سيد امير زمان پور، آرمين شاه ملکي ( همدان)، محمد حاصلي، علي اصغر شايسته فر، رضا کفايتي، نگين بيگمي، زهرا فرخ بال، مريم محبي (تهران)، مهدي جعفري، دانيال صفي ( چهارمحال و بختياري)، حميدرضا کيا (گلستان)، اميرحسين رحماني (قزوين)، اميرحسين درويشي، ريحانه مبيني (اصفهان)، تکتم دستاربندان، بهاره جهان تيغ، علي سليماني (خراسان رضوي)، رقيه پرويزي، محمدرضا دهقاني ( زنجان) و مهدي عنايتي از لرستان به عنوان منتخبين نوجوانان دختر و پسر اين مرحله از اردوي تدارکاتي به همراه مربيان خود در اين اردو حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۰۹۳۳/برگزاری_مرحله_چهارم_اردوی_دو_و_میدانی_منتخبین_نوجوانان_دختر_و_پسر_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: