Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:52:05 GMT

اجرای نمایش «راز بزرگ» در بروجرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۵۶۴/اجرای_نمایش_راز_بزرگ_در_بروجرد

اجرای نمایش «راز بزرگ» در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، نمایش «راز بزرگ» به کارگردانی و نویسندگی سید حسام‌الدین شریعتمداری از امروز شنبه، سوم شهریور در پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد به اجرا در می‌آید.
این نمایش تا ١٢ شهریور ماه جاری هر روز ساعت هفت عصر در سالن پلاتوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد به اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایش شاد و آموزنده که ویژه کودکان تهیه شده، فریبا فاریابی، احسان گودرزی، عاطفه حبیبی، تارا ذباح و فاطمه شاکرم ایفای نقش می‎کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۵۶۴/اجرای_نمایش_راز_بزرگ_در_بروجرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: