Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:04:06 GMT

آسیب های عزاداری محرم در بروجرد شناسایی شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۵۶۵/آسیب_های_عزاداری_محرم_در_بروجرد_شناسایی_شود

آسیب های عزاداری محرم در بروجرد شناسایی شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: آسیب های عزاداری محرم باید شناسایی و آگاهی بخشی و فرهنگ سازی لازم در این راستا انجام شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز دوشنبه در شورای فرهنگ عمومی که در دفترامام جمعه شهرستان برگزار شد، افزود: یکی از وظایف مهم سخنرانان در ایام محرم و صفر، آسیب زدایی از عزاداری ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه باید تلاش شود تا عزاداری محرم با آسیب هایی که رواج یافته لطمه نبیند، اظهارداشت: آلودگی صوتی توسط سیستم های صوتی بسیار قوی و نواختن طبل های بزرگ از جمله این آسیب ها است که امسال باید از آن جلوگیری شود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: عزاداری ها ماه محرم و صفر باید با بصیرت و برنامه ریزی کامل برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: امروز دشمنان به دنبال تحریف محرم هستند تا بتوانند از این طریق از نفوذ روزافزون اسلام جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: عزاداری باید با معرفت افزایی همراه باشد و در این راستا از علما، طلاب و مبلغان دینی استفاده شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت: متاسفانه در ایام تاسوعا و عاشورا بد پوششی هایی توسط برخی بانوان صورت می گیرد که در شان بروجرد نیست.
سرهنگ مجید سوری افزود: راه اندازی گروه های کوچک امر به معروف و نهی از منکر توسط خواهران می تواند موثر واقع شود.
وی اظهار داشت: باید عزاداری صحیح در هیات های مذهبی را آموزش دهیم و در این راستا هیات رزمندگان اسلام مراسمات خود را در دهه محرم اجرا می کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اضافه کرد: از برنامه های مهم دیگر دهه محرم مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه از ماه محرم و تجمع بزرگ عاشورایان در عصر روز عاشورا می باشد.
فرمانده انتظامی بروجرد: برنامه ریزی های لازم برای برقراری امنیت در شب های محرم انجام شده است.
سرهنگ مهدی پورغلامحسین افزود: پلیس در کنار مردم عزادار خواهد بود و کسانی که بخواهند به هر صورت برای هیات های مذهبی مزاحمت ایجاد کند برخورد قانونی می شود.
وی اضافه کرد: محدود یتهای ترافیکی نیز برای شب ها محرم و روز تاسوعا و عاشورا در شهر بروجرد اعمال خواهد شد.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: شعار نویسی و مخدوش کردن رنگ و پلاک خودرو یک کار غیر قانونی است و پلیس راهنمایی و رانندگی خودروهای مذکور را توقیف خواهد کرد.
سرهنگ پورغلامحسین افزود: احداث موکب در مسیر خیابان ها باید آسیب شناسی شود و اخذ مجوز از نیروی انتظامی ضروری است.
7273/7190

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۵۶۵/آسیب_های_عزاداری_محرم_در_بروجرد_شناسایی_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: