Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@04:33:59 GMT

بذر نا امیدی را عملکرد ضعیف دولت دردل مردم کاشت نه رسانه ها

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۱۱۶۷۲/بذر_نا_امیدی_را_عملکرد_ضعیف_دولت_دردل_مردم_کاشت_نه_رسانه_ها

بذر نا امیدی را عملکرد ضعیف دولت دردل مردم کاشت نه رسانه ها

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در حالی برخی از رسانه ها را به کاشت بذر نا امیدی در کشور متهم می کند که عملکرد ضعیف دولت در استان سیستان و بلوچستان باعث شده است تا مردم هر روز افسرده تر شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛نشاط در جامعه یکی از موضوعاتی است که می تواند سلامت فرد و یا خانواده ای را تضمین کند همانطور که پزشکان و کارشناسان این رشته، خنده را عامل رفع بسیاری از بیماری ها از جمله افسردگی می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروزه با توجه به مشکلات پیش روی کشورمان در بسیاری از مناطق نشاط رنگ باخته است، مثلا در شمال استان سیستان و بلوچستان مردم هر روز افسرده تر می شوند و فاصله درازی را با نشاط و سلامت پیدا می کنند.

مردم منطقه سیستان اگر از طوفان هایی با سرعت صد کیلومتر بر ساعت سلامت خود را نجات دهند تازه به مرحله نشاط خواهند رسید، نشاطی که قطعا پس از رفع کاستی های زندگی بر لبان فرد جاری می شود.

حال اینکه در این مناطق محرومی همچون زابل که بسیاری از خانواده ها از فرط گرسنگی و مشکلات دست به مهاجرت زده اند و حتی بسیاری از آنها نان شب خود را ندارند چگونه نشاط را عملی سازند.

این مسائل در حالی مطرح می شود که رئیس جمهور کشورمان روز سه شنبه در جشنواره عمران و سلامت می گوید: برخی ها نمی گذارند مردم در جامعه نشاط داشته باشند و بذر نا امیدی را در دل مردم می کارند.

حال اینکه باید از مسئولین محترم کشور پرسیده که مردمی که جوانانشان همه از فرط بیکاری به سوی اعتیاد کشانده شده اند و پیرمردها هر روز بر اثر تنگی نفس و بیماری چشمی فوت می کنند و کودکان بسیاری از بی هویتی و عدم ارائه خدمات بهداشتی رنج می برند چگونه امید به آینده داشته باشند؟

اینها همه سوالاتی است که باید از رئیس جمهور کشورمان پرسید تا معنی نشاط را در منطقه سیستان عنوان کند، نشاط و سلامت همان چیزیست که مردم سیستان آن را می خواهند و کسی تا کنون بذر نا امیدی در دل آنها نکاشته است مگر عملکرد ضعیف دولت در این مناطق.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور محترم کشورمان در جشنواره عمران سلامت گفت: باید اقدامات زیادی انجام شود تا شاهد جامعه‌ای سالم و پرنشاطی باشیم و اگر بعضی‌ها بگذارند، ان‌شاء الله مردم بتوانند در جامعه نشاط داشته باشند. البته به نظرم باید یک کار فرهنگی هم برای این دوستان انجام شود که نشاط چیز بدی نیست و باید کاری کنیم تا مردم با نشاط و فعال بوده و به آینده خود و کشور امیدوار باشند.

روحانی افزود: ظاهراً بعضی‌ها جزو وظایف خود می‌دانند که در روزنامه، رسانه و سایت‌های خود بذر یأس بپاشند در صورتی که چرا نباید در کنار هم برای ساختن کشور، متحد و منسجم تلاش کنیم و چرا نباید مردم نشاط داشته باشند و از لبخند مردم خوشحال نشویم. همیشه احتمال بروز مشکلات در آینده وجود دارد، اما ما باید به آینده امیدوار باشیم و نباید مردم را مأیوس کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۱۶۷۲/بذر_نا_امیدی_را_عملکرد_ضعیف_دولت_دردل_مردم_کاشت_نه_رسانه_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: