Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@05:05:20 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۸۴۸/دستگیری_عاملان_تیراندازی_در_اهواز

دستگیری عاملان تیراندازی در اهواز

حسن حیدری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع ۳ فقره تیراندازی در یکی از محلات اهواز، بلافاصله دستورات ویژه را به اکیپ‌های عملیاتی صادر شد.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی استان خوزستان از دستگیری ۴ نفر ازعاملان تیراندازی در اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، حسن حیدری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع ۳ فقره تیراندازی در یکی از محلات اهواز، بلافاصله دستورات ویژه را به اکیپ‌های عملیاتی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی عاملان تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند که ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، انگیزه خود را اختلاف ملکی و قبلی اعلام کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خوزستان یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۲ تیغه خشاب، ۶۰ عدد فشنگ مربوطه، ۲ قبضه سلاح شکاری و ۲ دستگاه خودرو که در تیراندازی‌ها از آن‌ها استفاده شده بود کشف شد.

حیدری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به درگیری مسلحانه و تیراندازی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند، افزود: پلیس امنیت عمومی مصمم است تا با مخلان و برهم‌زنندگان نظم و آسایش شهروندان با جدیت برخورد کند.

انتهای پیام/ذ لینک کوتاه خبر: farda.fr/003QKQ

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۸۴۸/دستگیری_عاملان_تیراندازی_در_اهواز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: