Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@11:37:01 GMT

«به وقت شام» سه زبانِ و با زیر نویس خواهد بود/ مرحله نهایی فیلم حاتمی کیا روی میز تدوین

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۹۰۲/به_وقت_شام_سه_زبان_و_با_زیر_نویس_خواهد_بود_مرحله_نهایی_فیلم_حاتمی_کیا_روی_میز_تدوین

«به وقت شام» سه زبانِ و با زیر نویس خواهد بود/ مرحله نهایی فیلم حاتمی کیا روی میز تدوین

فیلم سینمایی «به وقت شام» با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی فیلمبرداری شده و به احتمال زیاد به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد. حاتمی‌کیا با سه زبان در راه جشنواره فجر/ رونمایی «به وقت شام» با زیرنویس

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا،‌ آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا که این روزها برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، فیلمی سه زبانه به عنوان «به وقت شام» است که هم‌اکنون مراحل پایانی تدوین خود را توسط مهرداد خوشبخت سپری می‌کند و به روزهای نهایی مراحل فنی نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم سینمایی که با بازیگران ایرانی و خارجی فیلمبرداری شده، بازیگران به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی صحبت می‌کنند. با نظر به این‌که احتمال می‌رود تازه‌ترین اثر حاتمی‌کیا به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی اکران شود، از این رو؛ امکان دوبله آن کم است.

فیلمبرداری این فیلم که از اوایل خرداد امسال آغاز شد و سی‌ام شهریور ماه به اتمام رسید، در دکورهای ساخته شده در شهرک دفاع مقدس و صحنه‌هایی مربوط به باند فرودگاه را در بر می‌گیرد و به گفته محمد خزاعی؛ تهیه‌کننده آن، اثری با پروداکشن سنگین است که کیفیت، مهمترین اصل آن به حساب می آید و قرار نیست فدای مقوله‌ای دیگر شود.

فیلمبرداری فیلم «به وقت شام» برعهده مهدی جعفری بوده و هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان در کنار جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

محمد خزاعی پیش از این، فیلمی با نام «امپراطور جهنم» درباره چگونگی شکل‌گیری تکفیری‌ها را تهیه کرد و «به وقت شام» دومین فیلم درباره داعش و تکفیری‌ها در کارنامه این تهیه‌کننده او به شمار می‌آید.

«به وقت شام» با موضوع داعش و تهدیدات تکفیری‌ها است که تنها دو بازیگر مرد ایرانی در آن حضور دارند و یکی از محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج در سال 96 است و به نظر می آید جز مهمترین آثار این سازمان در سال جاری است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۹۰۲/به_وقت_شام_سه_زبان_و_با_زیر_نویس_خواهد_بود_مرحله_نهایی_فیلم_حاتمی_کیا_روی_میز_تدوین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: