Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:01:28 GMT

تاسوعا و عاشورا حسینی در روستای سنی مذهب شاه میلرزان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۴۴۵/تاسوعا_و_عاشورا_حسینی_در_روستای_سنی_مذهب_شاه_میلرزان

تاسوعا و عاشورا حسینی در روستای سنی مذهب شاه میلرزان

روستای شاه میلرزان در ۴۰ کیلومتری شهرستان تالش و ۱۸ کیلومتری دهستان خطبه سرا واقع شده است. وجود بقعه سید محمود دینوری سبب شده هر ساله در روز تاسوعا و عاشورا دسته‌های عزاداری از روستاهای اطراف که آنها نیز همانند اهالی شاه میلرزان عموما سنی مذهب هستند به این روستا بیایند و با برگزاری مراسم سوگواری ارادت خود را به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) ابراز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۴۴۵/تاسوعا_و_عاشورا_حسینی_در_روستای_سنی_مذهب_شاه_میلرزان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: