Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@14:17:25 GMT

مهمترين دستاورد دفاع مقدس اعتماد به داشته هاي خود است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۶۶۴/مهمترین_دستاورد_دفاع_مقدس_اعتماد_به_داشته_های_خود_است

مهمترين دستاورد دفاع مقدس اعتماد به داشته هاي خود است

خبرگزاري آريا - تربت حيدريه- ايرنا- امام جمعه تربت حيدريه گفت: يکي از مهمترين دستاوردهاي دوران هشت سال دفاع مقدس اعتماد به نفس، اتکا و ايمان به داشته ها و توانمنديهاي خود است که ملت ايران آن را به خوبي درک و لمس کردند.

حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا عصمتي روز شنبه در مراسم رژه نيروهاي مسلح مستقر در تربت حيدريه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: حفظ و تقويت روحيه انقلابي، هويت ديني و نيز تبلور منطقه اي و فرامنطقه اي فرهنگ دفاع مقدس از ديگر دستاوردهاي اين دوران طلايي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: امروز وظيفه داريم علاوه بر حفظ اين دستاوردها روحيه جهادي و تفکر انقلابي را به نسلهاي آينده منتقل کنيم. ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس نه تنها با صدام بلکه با تمام قدرتهاي پوشالي استکبار جهاني از شرق و غرب گرفته تا ارتجاع عرب که از صدام پشتيباني مالي، تسليحاتي و اطلاعاتي مي کردند جنگيد و به فضل الهي از اين آزمون سربلند بيرون آمد.
امام جمعه تربت حيدريه گفت: شت سال جنگ تحميلي به ما فهماند که تنها با روحيه مقاومت و تفکر انقلابي مي توان در برابر دشمن ايستاد و بايد مسئوليتي را که شهدا و ايثارگران بر دوش ما نهاده اند به سرمنزل مقصود رساند.
فرمانده تيپ 177 متحرک هجومي شهيد نصر اصفهاني مستقر در تربت حيدريه نيز در اين مراسم گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمي است تا براي نسلهاي امروز و آينده نظام اسلامي دلاورمرديها و رشادتهاي رزمندگان غيور ايران اسلامي در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بازخواني شوند.
امير سرتيپ دوم ستاد حميدرضا جعفري افزود: انقلاب اسلامي نظام سلطه را به چالش کشيد. در شرايطي که تاريخ ايران زمين در اين 40 سال شاهد عزت و اقتدار امت اسلامي است نيروهاي مسلح با تبعيت از مقام عظماي ولي فقيه و فرماندهي کل قوا و پشتيباني ملت هميشه در صحنه مي روند تا با بدست گرفتن موقعيت جديد بين المللي بار ديگر سيلي محکمي به دشمن بزنند.
رژه نيروهاي مسلح مستقر در تربت حيدريه به مناسبت نخستين روز هفته دفاع مقدس با حضور يگانهاي نمونه تيپ 177 متحرک هجومي شهيد نصراصفهاني ارتش، گروه توپخانه، پدافند هوايي و موشکي 61 محرم سپاه پاسداران، ناحيه مقاومت بسيج و نيروي انتظامي در تربت حيدريه برگزار شد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفري تربت حيدريه در 150 کيلومتري جنوب غربي مشهد قرار دارد.
6121/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۶۶۴/مهمترین_دستاورد_دفاع_مقدس_اعتماد_به_داشته_های_خود_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: