Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@13:43:31 GMT

حضور ۱۰۰ گروه جهادی خواهران در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۶۸۳/حضور_۱۰۰_گروه_جهادی_خواهران_در_رزمایش_اقتدار_عاشورایی_سپاهیان_محمد_رسول_الله_۲


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مریم سپهوند، در حاشیه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از تاریخ نهم تا بیست و نهم شهریورماه تاریخی است برای اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ در سطح کشور است که ۱۸ شهریور مختص به لرستان است.
وی با اشاره به اینکه در این رزمایش یک گردان منسجم کوثر خواهران حضور داشت افزود: بسیج از متن مردم است و همیشه در کنار آحاد مردم بوده و هست و این بار نیز در قالب گروه‌های جهادی در خدمت مردم به‌ویژه مردم حاشیه شهر‌ها برای تحقق شعار وحدت ایستادگی و پیشرفت؛ خدمت‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج جامعه زنان لرستان عنوان کرد: گروه‌های جهادی خواهران متشکل از همه اقشار و متخصصین به خدمت‌رسانی به مناطق محروم فعال در این رزمایش فعال هستند.
وی گفت: از ۲۰۰ گروه جهادی فعال در این رزمایش حدود ۱۰۰ گروه را خواهران تشکیل داده‌اند و در رزمایش نیز ۲۰۰ خواهر حضور دارند.
سپهوند با اشاره به اینکه امروز روز بزرگی برای بسیج و سپاه است خدمت به مردم و در کنار مردم بودن و برای ما افتخاری است، عنوان کرد: گروه‌های جهادی درزمینهٔ خدمات‌رسانی، نظافت مسجد، اهدای بسته‌های فرهنگی، اهدای لوازم‌تحریر، کمک‌رسانی و آموزش مشاغل خانگی را در دستور کاردارند و در مناطق تعیین‌شده در حال اجرا است
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۶۸۳/حضور_۱۰۰_گروه_جهادی_خواهران_در_رزمایش_اقتدار_عاشورایی_سپاهیان_محمد_رسول_الله_۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: