Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:38:37 GMT

جشنواره بازی‌های بومی ـ محلی خواهران بسیج شمال کشور در سنندج برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۶۸۴/جشنواره_بازی_های_بومی_ـ_محلی_خواهران_بسیج_شمال_کشور_در_سنندج_برگزار_می_شود

جشنواره بازی‌های بومی ـ محلی خواهران بسیج شمال کشور در سنندج برگزار می شود

مسئول تربیت بدنی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جشنواره بازی های بومی محلی خواهران بسیج شمال کشور به مدت سه روز از تاریخ 26 الی 28 تیر ماه در دانشگاه کردستان برگزار می شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله کهریزی مسئول تربیت بدنی سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب دل اظهار کرد: جشنواره بازی های بومی محلی خواهران بسیج شمال کشور به مدت سه روز از تاریخ 26 الی 28 تیر ماه در دانشگاه کردستان برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این جشنواره که سپاه بیت‌المقدس کردستان میزبانی آن را دارد، با حضور 15 تیم در 5 رشته ی «هفت سنگ»، «سه گانه»، «دال پلان»، «طناب کشی » و «دارت» و به مدت سه روزدر سنندج برگزار می شود که استان کردستان به خاطر میزبانی با دو تیم الف و ب در این مسابقات حضور خواهد داشت.


کهریزی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره بومی محلی خواهران بسیج شمال کشور گرامیداشت 5400 شهید استان کردستان و گرامیداشت شهیده مرجان نازقلی و همچنین احیای بازی‌های بومی ـ محلی و ترویج آنها، تبادل فرهنگ و آشنایی مردم سایر نقاط کشور با فرهنگ کردستان و رقابت سالم ورزشی است.


وی یادآور شد: در جشنواره بازی‌های بومی محلی خواهران بسیجی شمال کشور کشور، اردبیل، رنجان، ایلام، تهران، تبریز، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، البرز، همدان، چهارمحال بختیاری، گلستان و کردستان با دو تیم حضور دارند.


مسئول تربیت بدنی سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: در پایان این جشنواره ، در مجموع چهاررشته به آنها کاپ قهرمانی و هدایای نقدی تقدیم می گردد.


گفتنی است؛ درکشورمان 500 بازی بومی ـ محلی در 2 هزار و 400 شکل شناسایی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۶۸۴/جشنواره_بازی_های_بومی_ـ_محلی_خواهران_بسیج_شمال_کشور_در_سنندج_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: