Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@11:38:08 GMT

آغاز دسته عزاداری زینبیه زنجان/طنین فریاد لبیک یا زینب در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۲۴۱/آغاز_دسته_عزاداری_زینبیه_زنجان_طنین_فریاد_لبیک_یا_زینب_در_زنجان

آغاز دسته عزاداری زینبیه زنجان/طنین فریاد لبیک یا زینب در زنجان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ دقایقی پیش حرکت دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان آغاز شد و دوست‌داران اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) آمدند تا درقالب دسته زینبیه زنجان حضرت زینب (س) را درعصر دلگیر اسرای کربلا همراهی کنند.
عزاداارن حسینی در یوم الزینب آمده اند تا مرهمی باشند بر رنج و آلام سفیر دشت کربلا و یکصدا پیام عاشورا را به گوش جهانیان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم عزاداری یازدهم محرم زنجان نه تنها در زنجان بلکه یکی از باشکوه‌ترین مراسم‌ عزاداری سرور و سالار شهیدان در کشور است که همه ساله با حضور صدها هزار نفر ازعاشقان اهل‌بیت (ع) از اقصی نقاط ایران و حتی خارج از کشور به خصوص از آذربایجان، ترکیه و دیگر کشورها برگزار می‌شود.
طبق سنوات گذشته مسیر حرکت این دسته عزاداری از خیابان زینبیه، به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) است و هم اکنون خیل عظیم عاشقان بانوی دشت کربلا در حال پیوستن به این تجمع بزرگ هستند.

این مراسم با ۲۱ دوربین ودوربین پرنده پوشش تصویری داده می‌شود و به صورت زنده ازشبکه‌های ملی وبرون مرزی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ن

آغاز دسته عزاداری زینبیه زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۲۴۱/آغاز_دسته_عزاداری_زینبیه_زنجان_طنین_فریاد_لبیک_یا_زینب_در_زنجان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: