Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@00:33:24 GMT

پرداخت بدهی «شهریه» دانشجویان کمیته امدادی به دانشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۱۱۶/پرداخت_بدهی_شهریه_دانشجویان_کمیته_امدادی_به_دانشگاه_ها

به گزارش وانانیوز، 

علی کریمی اصل در گفت‌وگویی، با بیان اینکه ۷۰۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت به دانشگاه‌های محل تحصیل خود بدهکار بودند، گفت: بدهی ۴۹۰ میلیون تومانی دانشجویان به دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ پرداخت شده است.


وی در ادامه به تعداد دانشجویان تحت حمایت اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون در استان تهران هزار و ۹۱۹ دانشجو از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند که ۲۳ نفرآنها طلبه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران افزود: هزار و ۲۷۹ دختر و ۶۴۰ پسر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند که سرانه آموزشی هر دانشجو ۷۰۰ هزارتومان است.


کریمی اصل با اشاره به اینکه خدمات مختلف فرهنگی و تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، بیان کرد: شهریه دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و طلاب علوم دینی، هزینه ایاب و ذهاب و همچنین کمک هزینه تقویت بنیه تحصیلی از مهم‌ترین خدماتی است که به دانشجویان ارائه می‌شود.


وی ادامه داد: دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی و در دانشگاه‌های دولتی روزانه و شبانه، آزاد، پیام نور، علمی - کاربردی و غیر انتفاعی مشغول به تحصیل هستند.


کریمی یادآورشد: علاوه بر خدمات تحصیلی که به دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود خدمات فرهنگی مانند برگزاری اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی، ارائه بسته‌های فرهنگی، آموزش‌های دینی و اعتقادی نیز برای آنها اجرا می‌شود.


انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۱۱۶/پرداخت_بدهی_شهریه_دانشجویان_کمیته_امدادی_به_دانشگاه_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: