Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@02:23:30 GMT

ظریف بر افزایش تماس‎های مستقیم مقامات ایران و کویت تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۲۹۸/ظریف_بر_افزایش_تماس_های_مستقیم_مقامات_ایران_و_کویت_تاکید_کرد

ظریف بر افزایش تماس‎های مستقیم مقامات ایران و کویت تاکید کرد

به گزارش ایسکانیوز ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که به منظور شرکت در کنفرانس بین المللی بازسازی عراق به کویت سفر کرده است، ظهر امروز با شیخ صباح احمد جابر الصباح امیر کویت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار امیر کویت نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با داعش و کمک به ثبات و توسعه اقتصادی عراق را حائز اهمیت دانست و از آن قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ابراز امیدواری کرد همه مشکلات و اختلافات میان کشورهای منطقه با گفتگو و تدبیر دولت های منطقه حل و فصل شود.

دکتر ظریف نیز در این دیدار تلاش های امیر کویت برای میانجی گری در بحران های کنونی منطقه را قابل تقدیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که این تلاش ها به نتیجه مطلوب برسد.

طرفین همچنین بر ضرورت گسترش روابط دو جانبه و افزایش تماس های مستقیم میان مسئولین عالی رتبه دو کشور تاکید کردند.

ظریف امیر کویت شیخ صباح احمد جابر الصباح کنفرانس بین المللی بازسازی عراق

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۲۹۸/ظریف_بر_افزایش_تماس_های_مستقیم_مقامات_ایران_و_کویت_تاکید_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: