Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@09:26:56 GMT

تولید بیش از هزار تن ماهی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۹۴۴۶/تولید_بیش_از_هزار_تن_ماهی_در_خراسان_جنوبی

تولید بیش از هزار تن ماهی در خراسان جنوبی

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سعیدی،مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: هزار و 152 تن ماهی گرمابی و سردابی در استان تولید شد که از این مقدار هزار و 20 تن ماهی گرمابی و 132 تن ماهی سردابی است.


وی با بیان اینکه مقدار تولیدات ماهی سردابی و گرمابی در سال 95 را هزار و 50 تن بوده است، افزود:ماهی گرمابی تولید شده در استان از نوع کپور و آمور و سردابی از نوع قزل آلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی استان گفت: ماهی گرمابی تولید شده در خراسان جنوبی علاوه بر مصرف در داخل استان به استان های همجوار و خوزستان نیز ارسال می شود.
انتهای پیام/ب


تولید هزار و 20 تن ماهی گرمابی در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۴۴۶/تولید_بیش_از_هزار_تن_ماهی_در_خراسان_جنوبی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: