Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@11:21:29 GMT

تیم ملی والیبال ایران با سه باخت راهی قهرمانی جهان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۲۵۳۳/تیم_ملی_والیبال_ایران_با_سه_باخت_راهی_قهرمانی_جهان_شد

تیم ملی والیبال ایران با سه باخت راهی قهرمانی جهان شد

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه تدارکاتی خود در اسلوونی شکست خورد تا با سه باخت راهی رقابت های قهرمانی جهان شود.

به گزارش ایرنا، شاگردان ایگور کولاکوویچ که خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان آماده می کنند، شنبه شب در سومین مسابقه تدارکاتی خود در تورنمنت چهارجانبه اسلوونی، با نتیجه سه بر 2 مقابل کانادا شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملی پوشان ایران پیش از این مقابل تیم های آمریکا و اسلوونی هم باخته بودند.
تیم ملی والیبال ایران که هفته گذشته مدال طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به دست آورد، امروز راهی شهر وارنا بلغارستان می شود تا رقابت های خود در مسابقات قهرمانی جهان را آغاز کند.
مسابقات والیبال قهرمانی جهان از امروز (یکشنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز می شود و تا هشت مهر ادامه خواهد داشت. تیم ملی ایران در گروه D این مسابقات با تیم های بلغارستان، لهستان، کوبا، فنلاند و پورتوریکو رقابت می کند.
** برنامه مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان (به وقت تهران)
چهارشنبه 21 شهریور ساعت 18:30، ایران – پورتوریکو
پنجشنبه 22 شهریور ساعت 22:10، ایران – بلغارستان
شنبه 24 شهریور ساعت 18:30، ایران – کوبا
دوشنبه 26 شهریور ساعت 22، ایران – لهستان
سه شنبه 27 شهریور ساعت 18:30، ایران – فنلاند
ورزشی ** 2024

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۵۳۳/تیم_ملی_والیبال_ایران_با_سه_باخت_راهی_قهرمانی_جهان_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: