Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@18:11:37 GMT

همکاری مجدد دی کاپریو و اسکورسیزی در فیلم زندگی تئودور روزولت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۴۲۵۳۴/همکاری_مجدد_دی_کاپریو_و_اسکورسیزی_در_فیلم_زندگی_تئودور_روزولت

همکاری مجدد دی کاپریو و اسکورسیزی در فیلم زندگی تئودور روزولت

پارامونت تولید فیلم زندگی تئودور روزولت، رئیس جمهور سابق ایالت متحده آمریکا را به‌عنوان جدیدترین همکاری مشترک لئوناردو دی‌کاپریو و مارتین اسکورسیزی بر عهده خواهد گرفت. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، لئوناردو دی کاپریو، ستاره‌ی بزرگ دنیای سینما که بیش از یک دهه است که تلاش می‌کند تا فیلمی را با موضوع زندگی تئودور روزولت، بیست و ششمین رئیس جمهور تاریخ کشور آمریکا روانه‌ی سینما‌ها کند، به تازگی با کمپانی پارامونت برای تولید این پروژه به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در تمام این مدت به دنبال مجاب کردن مارتین اسکورسیزی برای پذیرش کارگردانی این فیلم بود، به نظر می‌رسد که حالا موفق شده تا رضایت این فیلمساز افسانه‌ای را برای هدایت کار جلب کند و به این ترتیب، فیلم زندگی روزولت به جمع آثاری نظیر The Devil in the White City و Killers of The Flower Moon می‌پیوندد که از آن‌ها به‌عنوان همکاری‌های بعدی این دو هنرمند در سال‌های آتی نام برده می‌شود.

اسکات بلوم فیلمنامه‌ی روزولت را نگارش خواهد کرد و جنیفر دیویسون (The Revenant)، اما تیلینجر کاسکوف (The Wolf of Wall Street) و چاک پاچکو (Alpha Dog) به همراه دی‌کاپریو و اسکورسیزی، تهیه‌کنندگی پروژه را بر عهده خواهند داشت.

تئودور روزولت در سپتامبر سال ۱۹۰۱، پس از قتل ویلیام مک‌کینلی، در حالی که ۴۲ سال بیشتر نداشت به‌عنوان جوان‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایالت متحده، بر مسند قدرت نشست و طی مدت هشت سال خدمت خود، دست به اقدامات مهمی زد که از آن میان می‌توان به میانجیگری در جنگ روسیه و ژاپن اشاره کرد که در ادامه جایزه‌ی صلح نوبل را برای وی به همراه داشت. او که پیش از ریاست جمهوری، سمت‌هایی نظیر معاونت وزارت نیروی دریایی، فرماندار نیویورک و معاون رئیس جمهور را در کارنامه داشت، در مدت حضورش در کاخ سفید، تمام تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست و حفظ پارک‌های ملی و جنگل‌ها به کار بست و همچون خود دی‌کاپریو، همواره برای مسئله‌ی تغییرات اقلیمی اهمیت ویژه‌ای قائل بود که به نظر می‌رسد این ویژگی‌ها بزرگ‌ترین شباهت شخصیتی روزولت و دی‌کاپریو به حساب می‌آیند. تئودور روزولت پدربزرگ کرمیت روزولت است که این شخص، در کودتای ۲۸ مرداد در ایران نقش پررنگی را ایفا کرد.

دی‌کاپریو برای نخستین بار توسط رابرت دنیرو بود که برای ایفای نقش اصلی در فیلم دارودسته‌های نیویورکی (Gangs of New York) به مارتین اسکورسیزی معرفی شد و از آن پس، آن‌ها با چهار فیلم هوانورد (The Aviator)، رفتگان (The Departed)، جزیره شاتر (Shutter Island) و گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) به همکاری بلند مدتشان ادامه دادند.

اسکورسیزی ۷۲ ساله در حال حاضر مشغول تصویربرداری فیلم ایرلندی (The Irishman) است که جمعی از بزرگان دنیای سینما همچون رابرت دنیرو، هاروی کیتل، جو پشی و آل پاچینو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دی‌کاپریو نیز به زودی در فیلم The Black Hand نقش یکی از اعضای پلیس نیویورک به نام جو پتروزینو معروف به شرلوک هولمز ایتالیایی را ایفا خواهد کرد که یک‌تنه به جنگ یک گروه مافیایی ایتالیایی-آمریکایی می‌رود که دست به کارهایی نظیر ایجاد رعب و وحشت، بمب‌گذاری، تهدید افراد مختلف و ربودن فرزندان مهاجران ایتالیایی می‌زنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۵۳۴/همکاری_مجدد_دی_کاپریو_و_اسکورسیزی_در_فیلم_زندگی_تئودور_روزولت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: