Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:32:01 GMT

کرمانشاه| اتاق تمیز پزشکی و دو کلینیک در کرمانشاه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۲۷۹۴/کرمانشاه_اتاق_تمیز_پزشکی_و_دو_کلینیک_در_کرمانشاه_افتتاح_شد

کرمانشاه| اتاق تمیز پزشکی و دو کلینیک در کرمانشاه افتتاح شد

وزیر بهداشت اتاق تمیز پزشکی، کلینیک فارابی و کلینیک شهید فتاحی کرمانشاه را افتتاح کرد. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، وزیر بهداشت در ادامه سفر به کرمانشاه از بیمارستان سوختگی و پروژه احداث پردیس  دانشگاه علوم پزشکی بازدید و اتاق تمیز پزشکی، کلینیک فارابی و کلینیک شهید فتاحی را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز درمانی سوانح و سوختگی گلستان دارای 38 تخت عادی و 12 تخت ویژه با اعتبار 25 میلیارد در پنج طبقه در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) قرار دارد که با اعتبار 25 میلیارد ریال هزینه از سال 93 در حال ساخت است که امسال افتتاح می‌شود.

پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با 9 دانشکده، یک کلینیک دندانپزشکی، پردیس بین‌المللی و غیره مورد بازدید وزیر بهداشت قرار گرفت.

مرکز اتاق تمیز پزشکی بازساختی دانشکده پزشکی کرمانشاه با اعتبار پنج میلیارد ریال توسط وزیر بهداشت افتتاح شد. هزینه شده برای این مرکز 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فارابی نیز به‌عنوان یک کلینیک جنرال تمام تخصص‌ها را با اولویت بیمارستان فارابی مانند روانپزشکی و مغز و اعصاب دارد که تخصصهای داخلی، اطفال، قلب، زنان، دندانپزشکی و گوارش نیز در این کلینیک می‌شود.

اعتبار 5 میلیارد تومان کلینیک توسط وزارت بهداشت پرداخت شده و از مهر ماه 95 کلینیک کلنگ‌زنی شده بود که امروز با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد. در این کلینیک خدمات آزمایشگاه و رادیو لوژی ارائه شده و 5 یونیت دندانپزشکی در آن تعبیه شده است.

کلینیک شهید فتاحی در سی متری دوم کرمانشاه نیز با اعتبار 22 میلیارد ریال توسط وزیر بهداشت افتتاح شد که دارای چهل اتاق پزشک است و در ادامه برنامه طرح تحول سلامت برای خدمت‌رسانی به مردم تابستان 95 کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/ش

R41380/P1377/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۷۹۴/کرمانشاه_اتاق_تمیز_پزشکی_و_دو_کلینیک_در_کرمانشاه_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: