Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@13:46:33 GMT

خیمه سوزان عاشورا در محمدیه نایین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۲۹۳۶/خیمه_سوزان_عاشورا_در_محمدیه_نایین_برگزار_شد

خیمه سوزان عاشورا در محمدیه نایین برگزار شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا ، نبأ ؛ آیین سنتی خیمه سوزان عصر عاشورا با هدف بازسازی واقعه عصر عاشورا و حمله سپاه یزید به خیمه‌های بازماندگان لشکر امام حسین(ع) در محله محمدیه نایین برگزار شد.
هزاران نفر از سوگواران حسینی عصر امروز با تجمع در حسینیه این محله با برگزاری مراسم تعزیه، سینه‌زنی و زنجیرزنی، نخل گردانی، علم گردانی، به حرکت در آوردن کاروان اسرا عشق و ارادت خود را به سالار شهیدان حسین بن علی (ع) نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم محمدیه هر ساله در عصر روز عاشورا سنت خیمه سوزان را که از گذشتگان خود به جا مانده برگزار کردند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۹۳۶/خیمه_سوزان_عاشورا_در_محمدیه_نایین_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: