Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:23:41 GMT

طنین‌انداز شدن قرائتحامد شاکرنژاد در رشت+فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۴۳۱۲۳/طنین_انداز_شدن_قرائتحامد_شاکرنژاد_در_رشت_فیلم

طنین‌انداز شدن قرائتحامد شاکرنژاد در رشت+فیلم

‍‍‍‍‍‍

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی "حامد شاکرنژاد" در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج)  محفل انس با قرآن به‌همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با حضور قاری بین المللی "حامد شاکرنژاد" برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این محفل معنوی که با استقبال پرشور دانشجویان و عاشقان کلام وحی روبه‌رو بود، یک جوان روشندل نیز آیاتی از کلام الله مجید را به زیبایی تلاوت کرد و تحسین حاضران را برانگیخت.

طنین خوش آیات سراسر اعجاز قرآن کریم توسط قاری بین المللی قرآن کریم با سالگرد آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پبچید و دانشجویان و اساتید در این محفل نورانی کسب فیض کردند.

صدای "الله الله" و "سبحان الله" حاضران در مجلس در بین قرائت آیات الهی فضا را عطرآگین کرده بود و شعفی وصف ناشدنی هنگام شنیدن آوای خوش وحی در بین مدعوین موج می زد.

این از اعجاز آیات قرآن است که طالبان چشمه فیض الهی را گرد هم می‌آورد و به جان‌هایشان روحی تازه می‌دمد.

در پایان این مراسم، تجلیل از فعالان قرآنی در واحدهای دانشگاهی استان گیلان انجام شد و از فعالیت‌های قرآنی آنان تقدیر به‌عمل آمد.

 انتهای پیام/

R7877/P1336/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۱۲۳/طنین_انداز_شدن_قرائتحامد_شاکرنژاد_در_رشت_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: