Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@17:38:01 GMT

پیش فروش محصولات ایران‌خودرو از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۳۲۰۷/پیش_فروش_محصولات_ایران_خودرو_از_هفته_آینده

پیش فروش محصولات ایران‌خودرو از هفته آینده

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از پیش فروش محصولات این شرکت تا اوایل هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری صدا و سیما، هاشم یکه‌زارع گفت: پیش فروش محصولات ایران خودرو به تعداد ۴۰ هزار دستگاه پس از دریافت مجوز از مراجع ذیربط آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما از گروه خودروسازی سایپا اسامی کسانی را که در پیش فروش این گروه ثبت نام کردند، درخواست کردیم و به محض دریافت اسامی ثبت نام کنندگان در پیش فروش گروه خودروسازی سایپا و نیز دریافت مجوز‌های لازم از نهاد‌های ذیربط به احتمال زیاد از اوایل هفته آینده ثبت نام برای پیش فروش محصولات ایران خودرو را آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو همچنین گفت: با تسهیلاتی که در روند تامین و ترخیص قطعات خودرو آغاز شده امیدواریم بتوانیم به زودی به همه تعهدات باقیمانده تحویل خودرو‌ها عمل کنیم همچنین پیش بینی می‌کنیم تا سه ماه آینده روند تولید و فروش خودرو‌ها به حالت عادی باز گردد

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۲۰۷/پیش_فروش_محصولات_ایران_خودرو_از_هفته_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: