Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@06:14:46 GMT

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اهواز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۸۲۶/محدودیت_های_ترافیکی_شب_های_قدر_در_اهواز_اعلام_شد

محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اهواز اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان بیان داشت: به منظور تسهیل تردد شرکت‌کنندگان در مراسم معنوی شب های قدر و همچنین ارتقاء ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک محدودیت‌های ترافیکی در شهر اهواز اجرا می گردد.

وی اذعان کرد: در شب های قدر محدودیت ترافیکی مصلی در تقاطع کیکاوس به سمت تقاطع چهارراه آبادان و بالعکس اعمال می شود و مسیر جایگزین خیابان کمپانی (پیروزی) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: ورودی حرم علی بن مهزیار اهوازی از سمت ساحلی به سمت حرم مطهر و از ورودی حرم از سمت خیابان 24 متری به سمت حرم مطهر محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و درب پشتی حرم علی بن مهزیار به عنوان مسیر جایگزین خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اعلام محدودیت ترافیکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۸۲۶/محدودیت_های_ترافیکی_شب_های_قدر_در_اهواز_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: