Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@11:56:49 GMT

ترس ریاض از انتقام سخت سپاه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۰۹۶/ترس_ریاض_از_انتقام_سخت_سپاه_مشخص_شد

گروهک الاحوازیه با انتشار بیانیه‌هایی به زبان‌های عربی و انگلیسی، مسئولیت خود در حمله تروریستی اهواز را رد کرد.

این در حالیست که «یعقوب حر تُستری»، سخنگوی این گروهک تروریستی، روز گذشته پس از حادثه اهواز در مصاحبه با خبرگزاری رویترز  و شبکه تلویزیونی معاند "ایران اینترنشنال" در لندن، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از افشای قرائن متعدد در خصوص پشتیبانی سعودی‌ها از گروهک الأحوازیه، تکذیب مسئولیت این گروه تروریستی در حمله دیروز به مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز -علیرغم تایید اولیه- را می‌توان تلاشی در جهت خارج کردن ریاض از زیر فشار افکار عمومی جهان برشمرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۰۹۶/ترس_ریاض_از_انتقام_سخت_سپاه_مشخص_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: