Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:36:34 GMT

محمدیان: فدراسیون به اهداف خود در اعزام بانوان به جاکارتا رسید/ به صورت دقیق در جریان جلسات گزینش تعداد نفرات نبودم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۲۹۲/محمدیان_فدراسیون_به_اهداف_خود_در_اعزام_بانوان_به_جاکارتا_رسید_به_صورت_دقیق_در_جریان_جلسات_گزینش_تعداد_نفرات_نبودم

محمدیان: فدراسیون به اهداف خود در اعزام بانوان به جاکارتا رسید/ به صورت دقیق در جریان جلسات گزینش تعداد نفرات نبودم

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو تأکید کرد، این فدراسیون به اهداف خود در زمینه تعداد نفرات اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا رسیده است. ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ ورزشی رزمی نظرات

لیلا محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد رضایت‌مندی مسئولان فدراسیون از تعداد سهمیه نفرات اعزامی به جاکارتا عنوان کرد: خوشبختانه فدراسیون به اهداف خود در این زمینه رسیده است و حالا در بخش بانوان با دو نماینده در بخش بانوان در جاکارتا حضور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ابتدا قرار بود در بخش بانوان با یک نفر اعزام شویم که با تلاش مسئولان و همکاری مسئولان کمیته ملی المپیک این تعداد به دو ورزشکار تغییر یافت.

وی ادامه داد: در گفت‌وگوهای قبلی کمی به تعداد نفرات اعتراض داشتم و این موضوع به دلیل اطلاع نه چندان دقیقم از جلسات بین فدراسیون و کمیته ملی المپیک بود. به هر صورت همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردم فدراسیون به اهداف خود دست پیدا کرده است و در زمان باقیمانده باید تمام تمرکزمان را روی آماده‌سازی نفرات بگذاریم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو تصریح کرد: خوشبختانه تمرینات تیم زیر نظر نلیا به خوبی در حال پیگیری است و وضعیت نفرات اعزامی بسیار مطلوب است. در چند ماه اخیر به لطف حمایت‌های خوب فدراسیون چندین اردوی خوب در داخل و خارج کشور داشتیم که همین امر تأثیرات قابل توجهی در بالا رفتن میزان آمادگی نفرات داشته است.

محمدیان در پایان خاطر نشان کرد: در فدراسیون جودو توجه ویژه‌ای به بخش بانوان در هر سه رشته جودو، کوراش و جوجیتسو می‌شود و‌ امیدوارم در هر تمام این رشته‌ها حضور قدرتمندی در جاکارتا داشته باشیم. در هر حال از تمام افرادی که در روند آماده‌سازی تیم‌ها کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم و تشکری ویژه نیز از مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان دارم.

انتهای پیام/ 

R1434/P1015145/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۲۹۲/محمدیان_فدراسیون_به_اهداف_خود_در_اعزام_بانوان_به_جاکارتا_رسید_به_صورت_دقیق_در_جریان_جلسات_گزینش_تعداد_نفرات_نبودم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: