Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@14:25:44 GMT

اجرای برنامه‌های انجمن هنرهای نمایشی در آذربایجان غربی/افتتاح فراخوان جشنواره نمایش نامه نویسی کردی در بوکان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۲۹۴/اجرای_برنامه_های_انجمن_هنرهای_نمایشی_در_آذربایجان_غربی_افتتاح_فراخوان_جشنواره_نمایش_نامه_نویسی_کردی_در_بوکان

اجرای برنامه‌های انجمن هنرهای نمایشی در آذربایجان غربی/افتتاح فراخوان جشنواره نمایش نامه نویسی کردی در بوکان

محمد کاظمی رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  گفت: در ۱۱ شهرستان استان نمایش تئاتر در دو فرمت خیابانی و صحنه ای در حال اجرا است.

 وی  در خصوص برنامه های  انجمن هنرهای نمایشی در دهه فجر گفت: در ۱۱ شهرستان استان نمایش تئاتر در دو فرمت خیابانی و صحنه ای در حال اجرا است که امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه فعالیت ها زودتر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی از افتتاح پلاتوی ارومیه در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان در ۱۲ بهمن خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر فراخوان اولین جشنواره نمایش نامه نویسی کردی نیز در بوکان افتتاح می شود.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان افزود : در ایام فاطمیه نیز نمایش های آقایان سعید صلحی و مهدی بخشی با موضوعیت شهادت حضرت فاطمه (س) در ارومیه روی صحنه می رود.

انتهای پیام/م

برنامه های انجمن هنرهای نمایشی در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۲۹۴/اجرای_برنامه_های_انجمن_هنرهای_نمایشی_در_آذربایجان_غربی_افتتاح_فراخوان_جشنواره_نمایش_نامه_نویسی_کردی_در_بوکان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: