Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:57:24 GMT

رئیسی در لبنان: پاکسازی تروریست‌ها در لبنان یکی از مهمترین نبردهای منطقه بود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۹۱۵/رئیسی_در_لبنان_پاکسازی_تروریست_ها_در_لبنان_یکی_از_مهمترین_نبردهای_منطقه_بود

رئیسی در لبنان: پاکسازی تروریست‌ها در لبنان یکی از مهمترین نبردهای منطقه بود

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: نبرد بی نظیر ارتش لبنان و جبهه مقاومت در قلمون غربی و پاکسازی آن منطقه از تروریستهای تکفیری یکی از مهمترین نبردهای ضدتروریستی منطقه به شمار می آید که خطر و شر تروریسم را از کشور و ملت لبنان دور کرد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در تجمع علما مسلمین لبنان اظهار داشت: جبهه مقاومت و فرزندان ملت لبنان در حزب الله یکی از اصلی ترین ستونهای مبارزه با تروریسم در منطقه به شمار می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نبرد بی نظیر ارتش لبنان و جبهه مقاومت در قلمون غربی و پاکسازی آن منطقه از تروریستهای تکفیری یکی از مهمترین نبردهای ضدتروریستی منطقه به شمار می آید که خطر و شر تروریسم را از کشور و ملت لبنان دور کرد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: همه جهان و حتی کشورهای غربی و اروپایی باید قدردان جبهه مقاومت و جوانان لبنان و سوریه و عراق باشند که با نثار جان خود اجازه تشکیل یک قلمرو مبتنی بر تروریسم را ندادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به رویارویی جبهه مقاومت با داعش و تروریست های تکفیری اشاره کرد و گفت: اگر قلمرو داعش در منطقه ایجاد می‌شد، یک غده سرطانی جدید برای صدور تروریسم شکل میگرفت که همه جهان را تهدید میکرد.

وی با بیان اینکه انشاءالله کانون اول تروریسم نیز به همین سرنوشت شوم دچار خواهد شد گفت: رژیم صهیونیستی بواسطه ماهیت تروریستی خود بسیار تمایل داشت که قلمرو داعش به عنوان دومین کانون تروریسم دولتی در منطقه شکل بگیرد اما جبهه مقاومت این توطئه را با مجاهدت خود در نطفه خفه کرد.

 انتهای پیام/

R1336/P1336/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۱۵/رئیسی_در_لبنان_پاکسازی_تروریست_ها_در_لبنان_یکی_از_مهمترین_نبردهای_منطقه_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: