Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@12:18:33 GMT

دین جونز آسترالیایی مربی مؤقت تیم ملی کرکت افغانستان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۴۸۹۱۶/دین_جونز_آسترالیایی_مربی_مؤقت_تیم_ملی_کرکت_افغانستان_شد

دین جونز آسترالیایی مربی مؤقت تیم ملی کرکت افغانستان شد

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بورد کرکت کشور دین جونز آسترالیایی را به حیث مربی مؤقت تیم ملی کرکت کشور برای انجام دیدار با هانگ کانک استخدام کرد.

در خبرنامه بورد کرکت آمده است که: «بورد کرکت کشور دین جونز عضو سابق تیم ملی کرکت آسترالیا را به عنوان مربی مؤقت تیم ملی کرکت افغانستان برای سفرهای آیندۀ هانگ کانگ برای جام حذفی بین قاره‏یی انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

آقای جونز با پیراهن تیم ملی این کشور ۱۶۴ بار در بازیهای یک روزه داخل میدان شده است.

دین جونز در پهلوی این که یک کارشناس کرکت است پیشینۀ مربی‌گری در تیم باشگاهی اسلامآباد یویناتیید در رقابتهای لیگ برتر کرکت پاکستان دارد و همچنان مشاور تیم ملی کرکت آسترالیا در بخش توپ‌اندازی نیز بوده است.

آقای جونز در صفحۀ تویترش نوشته است: «خوشحالم که اعلام میکنم که من به حیث مربی مؤقت افغانستان برای بازیهای هانگ کانگ خواهم بود.»

گفته میشود که سرنوشت امضای قرارداد میان بورد کرکت کشور و آقای جونز پس از بازی با هانگ کانگ مشخص خواهد شد.

بورد کرکت افغانستان می‌گوید که آقای جونز، که ماه گذشته از کابل دیدار کرد و در بازی‌های شش‌دوش کارشناس بود.

جونز از بیست و هشتم ماه میزان سال روان خورشیدی تا اول ماه عقرب مسؤولیت بازی‌های چهارروزۀ بین قاره‌یی افغانستان را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۸۹۱۶/دین_جونز_آسترالیایی_مربی_مؤقت_تیم_ملی_کرکت_افغانستان_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: