Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:13:46 GMT

مهلت زمان دریافت مجوز پیش‌دبستانی‌های سایر دستگاه‌ها تمدید شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۰۷۲۳/مهلت_زمان_دریافت_مجوز_پیش_دبستانی_های_سایر_دستگاه_ها_تمدید_شد

مهلت زمان دریافت مجوز پیش‌دبستانی‌های سایر دستگاه‌ها تمدید شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مجید طهرانیان درباره مراکز پیش‌دبستانی وابسته به سایر دستگاه‌ها گفت: «براساس طرح سازمان مدارس غیردولتی، ما همه مراکز پیش‌دبستانی را که از سایر دستگاه‌ها مجوز داشتند، موظف کردیم تا از وزارت آموزش و پرورش هم مجوز بگیرند. تاکنون نزدیک به 4 هزار مرکز پیش‌دبستانی بهزیستی با ثبت‌نام در سامانه "پیش‌دبستانی سایر مراکز" سازمان مدارس غیردولتی درخواست مجوز کرده‌اند و کد رهگیری گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: «از نظر سازمان مدارس و مراکز غیردولتی همه مراکزی که کد رهگیری دریافت کرده‌اند دارای مجوز موقت هستند و به زودی زمینه دریافت مجوز رسمی برای آنها را هم فراهم می‌کنیم. همچنین بسترهایی را فراهم کرده‌ایم که این مراکز در فعالیت خود با هیچ مشکل اجرایی مواجه نشوند.»

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی افزود: «از آنجایی که بسیاری از قواعد و قوانین این مراکز با قوانین آموزش و پرورش هماهنگی نداشته است، آموزش و پرورش مصوب کرده که ما فرآیند ورود این مراکز را تسهیل کنیم تا هیچگونه نگرانی از لحاظ عدم تطبیق‌شان با قوانین ما نداشته باشند.»

طهرانیان گفت: «آخرین فرصت مراکز برای دریافت کد رهگیری تا پایان خرداد بود که به مدت یک ماه دیگر و تا پایان تیر تمدید شده است و بعد از اتمام اگر مراکزی ثبت‌نام نکنند، از نظر ما مراکز پیش دبستانی غیرمجازند و مطابق با مقررات مراکز آموزشی غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.»

به گفته مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی براساس قانون این مراکز غیرمجاز شناسایی و به اماکن نیروی انتظامی معرفی می‌شوند و آنها هم جلوی فعالیت مراکز را می‌گیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۰۷۲۳/مهلت_زمان_دریافت_مجوز_پیش_دبستانی_های_سایر_دستگاه_ها_تمدید_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: