Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:15:41 GMT

فرمانده‌کل ارتش با خانواده شهید مدافع حرم در شیروان دیدار کرد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۵۴۷۲۴/فرمانده_کل_ارتش_با_خانواده_شهید_مدافع_حرم_در_شیروان_دیدار_کرد_تصاویر

فرمانده‌کل ارتش با خانواده شهید مدافع حرم در شیروان دیدار کرد+تصاویر

امیر سرلشکر موسوی ظهر امروز در شیروان با خانواده شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن دیدار کرد. ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیروان٬ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ظهر امروز در دیداری اعلام نشده و سرزده٬ با حضور در منزل شهید سرهنگ مرتضی زرهرن٬ با خانواده این شهید مدافع حرم شیروانی دیدار و در فضایی صمیمی به گفت‌وگو نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار که فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان ملی و استانی وی را همراهی می‌کردند٬ از زحمات و تلاش‌های این شهید سرافراز تقدیر و از صبر انقلابی خانواده شهید زرهرن سپاسگزاری کرد.

به گزارش تسنیم٬ شهید مهندس سرهنگ دوم مرتضی زرهرن در تاریخ بیست و چهارم خرداد 1358در شهرستان شیروان به دنیا آمد تحصیلات ابتدایی وراهنمایی را در روستای حسین آباد  ودبیرستان را در شهرستان شیروان گذارد و بعد از اخذ دپیلم در سال 78در دانشگاه افسری امام علی (ع)پذیرفته شده و به خدمت ارتش جمهوری اسلامی درآمد.

وی طی چهار سال تحصیل در دانشکده افسری در سطح مهندسی با درجه ستوان دومی از دانشگاه فارغ التحصیل شده و دوره تکاوری را نیز گذراند. به عنوان یک نیروی زبده وفعال مشغول به خدمت در لشکر شاهرود شده و بعد از مدتی به پادگان شهید پژوهنده چهل دختر منتقل شد ودر سال 1383ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر به نام علی و دختر به نام فاطمه است.

شهید زرهرن در سال 1388به دلیل دارا بودن تخصصص در پاکسازی مواد منفجره به منطقه مرزی عین خوش در استان خوزستان اعزام شده و به مدت 18ماه به پاکسازی مواد منفجره ومین‌های بجا مانده از جنگ تحمیلی مشغول بود و بعد از طی این مدت به پادگان چهل دختر بازگشت ودر سال 93به شهرستان بروجرد استان لرستان منتقل شد تا دوره عالی مهندسی را در آنجا بگذراند و در تارخ ششم فروردین 1394به درجه سرگردی نائل شد.

وی در اسفند 94داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س)ودفاع از مظلومیت وجنگ با کفار تکفیری داعشی به سوریه اعزام شده و در نیمه شب 21 فروردین سال 95 در منطقه جنوب حلب در کشور سوریه در حین درگیری مستقیم با دشمن تکفیری بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۵۴۷۲۴/فرمانده_کل_ارتش_با_خانواده_شهید_مدافع_حرم_در_شیروان_دیدار_کرد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: