Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:43:57 GMT

رئیس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان تاکید کرد بهره‌گیری از ظرفیت تمام رسانه‌ها در برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان/ خبرگزاری فارس در بیان واقعیت‌های جامعه پیشتاز است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۶۳۷۲۰/رئیس_ستاد_کنگره_۵۴۰۰_شهید_کردستان_تاکید_کرد_بهره_گیری_از_ظرفیت_تمام_رسانه_ها_در_برگزاری_کنگره_۵۴۰۰_شهید_کردستان_خبرگزاری_فارس_در_بیان_واقعیت_های_جامعه_پیشتاز_است

رئیس ستاد کنگره 5400 شهید کردستان تاکید کرد بهره‌گیری از ظرفیت تمام رسانه‌ها در برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان/ خبرگزاری فارس در بیان واقعیت‌های جامعه پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی در بازدید از خبرگزاری فارس در سنندج با بیان اینکه خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه ارزشی همواره نقش مهمی در تنویر افکار عمومی داشته است، اظهار کرد: رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های ارزشی، انقلابی و ولایی یکی از فرصت‌های نظام هستند و می‌توان نقش مهمی در آگاه‌سازی جامعه نسبت به بسیاری از موضوعات داخلی و خارجی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خبرگزاری فارس همواره نشان داده است که در راستای بیان واقعیت‌های جامعه پیشتاز است و اعتماد امروز جامعه به این رسانه نیز ناشی از بی‌طرفی، بروز بودن، صداقت و امانت‌داری آن است.

حسینی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس کردستان نیز به واسطه بهره‌گیری از توان و تخصص نیروهای متعهد به بهترین نحو ممکن عمل می‌کند.

وی بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به عنوان یکی از اصول مهم در بحث برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف استان در برگزاری کنگره پیشمرگان کرد مسلمان استان عدم استفاده از ظرفیت‌ قوی تمام جراید و نشریات و مطبوعات استان بود.

رئیس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان در ادامه به برگزاری کنگره 5400 شهید کردستان در سال آینده در این استان اشاره کرد و افزود: در برگزاری کنگره ملی پیشمرگان کرد مسلمان تنها تعداد محدودی از جراید و نشریات استان ورود پیدا کردند، ولی هدف ما در کنگره 5400 شهید استان بهره‌گیری از ظرفیت کل رسانه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه زمان چندانی به برگزاری این حرکت بزرگ فرهنگی در استان باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی برنامه‌ریزی کمیته برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان قرار داریم و باید با تمام توان از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان کردستان برای برگزاری هرچه کیفی‌تر این کنگره که قرار است اوایل سال آینده برگزار شود استفاده کنیم.

رئیس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان به حماسه‌های بی‌نظیری که در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن در کردستان اتفاق افتاده گریزی زد و افزود: متاسفانه ما در استان در بحث معرفی رشادت‌های رزمندگان کرد همچون «شهید محمدامین رحمانی، شهید محمدسعید توفیقی و شهید لطیف راستی، شهید کوهی کامیاران و بسیاری از این شهدا در سطح ملی ضعیف عمل کرده‌ایم.

به گفته وی، همه شهرهای کردستان سرشار از چنین قهرمانان و شخصیت‌های وارسته‌ایی است که متاسفانه در معرفی آنها به درستی عمل نکرده‌ایم و باید بپذیریم که در این زمینه قصور کرده‌ایم.

رئیس ستاد کنگره 5400 شهید استان کردستان با بیان اینکه 67 خانواده دارای سه شهید به بالا در استان کردستان شناسایی شده است، افزود: قبلا آمار دقیقی از خانواده‌هایی که بیش از سه شهید تقدیم انقلاب کردند در استان وجود نداشت که امسال این خانواده‌ها شناسایی شدند.

به گفته وی، رسانه‌ها می‌توانند با پرداختن به زندگی این شهدا و اطلاع‌رسانی مناسب آن در راستای معرفی این سرمایه‌های ارزشی در سطح ملی گام‌های اساسی بردارند.

حسینی به چاپ 30 عنوان کتاب در مورد شهدای استان در کنگره ملی پیشمرگان کرد مسلمان اشاره کرد و افزود: باید در مورد 5 هزار و 400 شهید استان تحقیق و پژوهش‌های مناسب انجام و کارهای ماندگاری تولید کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه استان کردستان در طول دو سال گذشته حدود 40 عنوان کتاب در زمینه شهدای کردستان را به رشته تحریر درآورده است، گفت: این آمار در برابر نقش کردستان در هشت سال دفاع مقدس و آمار 5 هزار و 400 شهید بومی آن بسیار کم است و نیاز به کار بیشتری در این حوزه داریم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۷۲۰/رئیس_ستاد_کنگره_۵۴۰۰_شهید_کردستان_تاکید_کرد_بهره_گیری_از_ظرفیت_تمام_رسانه_ها_در_برگزاری_کنگره_۵۴۰۰_شهید_کردستان_خبرگزاری_فارس_در_بیان_واقعیت_های_جامعه_پیشتاز_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: