Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@16:14:53 GMT

تابلوی یالثارات‌الحسین (ع) صادقی بازنمایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۶۳۹۰۰/تابلوی_یالثارات_الحسین_ع_صادقی_بازنمایش_می_شود

تابلوی یالثارات‌الحسین (ع) صادقی بازنمایش می‌شود

حبیب‌الله صادقی از اساتید نقاشی کشور تابلویی را در سال ۱۳۸۹ با عنوان «یالثارات‌الحسین (ع)» خلق کرده که بار دیگر از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری رونمایی می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ استاد «حبیب‌الله صادقی» از طراحان و نقاشان متعهد کشورمان است. وی دبیری کل همه ادوار جشنواره هنر مقاومت انجمن تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این هنرمند سرشناس آثار بسیاری در مورد واقعه عاشورا و کربلا از جمله تابلوهای «گهواره خونین»، «فرات تشنه می‌ماند»، «عصر عاشورا» و «محاصره»، «گودال قتلگاه» و «زینب (س) در کاخ یزید» تولید و رونمایی شده است.

مراسم بازنمایش اثر نقاشی «یالثارات‌الحسین (ع)» اثر استاد حبیبب صادقی که روز دوشنبه اول آبان ماه ساعت ۱۵: ۳۰ در نگارخانه سوره مرکز تجسمی حوزه هنری برگزار می‌شود.

تابلوی «یالثارات‌الحسین (ع)» اثر استاد حبیب الله صادقی، در ابعاد ۱۷۰ * ۱۰۰ و ترکیب مواد در سال ۱۳۸۹ خلق شده است. این اثر روایتگر تداوم نهضت عاشورا و ادامه راه امام حسین (ع) توسط رزمندگان اسلام است.
گفتنی است علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند در ساعت و تاریخ مذکور به نگارخانه سوره حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۹۰۰/تابلوی_یالثارات_الحسین_ع_صادقی_بازنمایش_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: