Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:47:51 GMT

کتاب «اخلاق تحقیق در جهان واقعی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۳۹۵۱/کتاب_اخلاق_تحقیق_در_جهان_واقعی_منتشر_شد

کتاب «اخلاق تحقیق در جهان واقعی» منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب اخلاق تحقیق در جهان واقعی اثر هلن کارا منتشر شد.

اخلاق و صداقت تحقیق در حال افزایش است؛ زیرا دانشگاهیان با فشار فزاینده‌ای برای دریافت جوایز و نشر روبه رو هستند. اخلاق تحقیق در جهان واقعی اولین کتابی است که ارتباط بین اخلاق تحقیق و اخلاق فردی، اجتماعی، حرفه‌ای، نهادی و سیاسی را برجسته می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلن کارا، بر اساس سنت‌های پژوهشی بومی و غربی، همه مراحل فرآیند تحقیق از طرح سؤال تحقیقاتی تا مراقبت از داده‌ها و یافته‌ها را در نظر می گیرد. او معتقد است که شناخت هر دو رویکرد اخلاقی برای محققانی که در هر دو پارادایم کار می کنند مفید است. دانشجویان، دانشگاهیان و کارشناسان اخلاق تحقیق از سراسر جهان، دیدگاه ‌ای دنیای مدیریت و اخلاق در عمل را در نظر می‌گیرند. اخلاق تحقیق در دنیای واقعی راهنمایی برای محققان کمی و کیفی در مورد نحوه رفتار اخلاقی در طول کار تحقیق است.

این کتاب در ۲۱۲ صفحع توسط انتشارات پالیسی در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است.

کد خبر 4389356

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۳۹۵۱/کتاب_اخلاق_تحقیق_در_جهان_واقعی_منتشر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: