Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@08:58:59 GMT

ايجاد منطقه ويژه اقتصادي در استان قزوين تصويب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۱۵۴/ایجاد_منطقه_ویژه_اقتصادی_در_استان_قزوین_تصویب_شد

ايجاد منطقه ويژه اقتصادي در استان قزوين تصويب شد

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: با موافقت نمايندگان مجلس، ايجاد منطقه ويژه اقتصادي در استان قزوين مورد تصويب قرار گرفت.

داوود محمدي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بدنبال پيگيري هاي انجام شده و با تصويب مجلس، اين منطقه ويژه اقتصادي در شهرستان تاکستان ايجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: در راستاي تحقق بند 11 سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي مبني بر توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور و به منظور انتقال فناوري‌هاي پيشرفته، گسترش و تسهيل توليد، صادرات کالا و خدمات و تأمين نيازهاي ضروري و منابع مالي از خارج به دولت اجازه ايجاد مناطق آزاد صنعتي و تجاري در هشت استان و مناطق ويژه اقتصادي در 12استان داده شده است.
وي خاطرنشان کرد: ايجاد اين منطقه ويژه اقتصادي برکات زيادي در حوزه اقتصاد و اشتغال براي مردم استان به همراه خواهد داشت.
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي امروز با ايجاد هشت منطقه آزاد تجاري صنعتي و 12 منطقه ويژه اقتصادي در استان هاي مختلف موافقت کردند.
3013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۱۵۴/ایجاد_منطقه_ویژه_اقتصادی_در_استان_قزوین_تصویب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: