Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:02:09 GMT

قوی سپید انزلی فاتح دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی گیلان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۱۷۰/قوی_سپید_انزلی_فاتح_دومین_دوره_مسابقات_هندبال_ساحلی_گیلان

قوی سپید انزلی فاتح دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی گیلان

مسئول کمیته هندبال ساحلی گیلان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین دوره از رقابت های هندبال ساحلی جام رمضان و گرامیداشت روز قدس به میزبانی هیئت هندبال بندرانزلی و با هدف انتخاب تیم منتخب استان جهت اعزام به مسابقات منطقه شمال کشور در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد قایقران منطقه آزاد انزلی با حضور پنج تیم قوی سپید انزلی، هیئت هندبال رشت، هیئت هندبال تولم شهر، شهدای شیخ محله و کانون هندبال بندرانزلی به مدت دو روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید ستوده با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات به صورت دوره ای افزود: در روز نخست این مسابقات تیم کانون هندبال انزلی مغلوب تیم هیئت هندبال تولم شهر شد ، تیم هیات هندبال رشت توانست تیم قوی سپید انزلی را از پیش رو بردارد و تیم شهدای شیخ محله نیز تیم کانون هندبال انزلی را مغلوب کرد.
وی ادامه داد: دردومین روز از این رقابتها تیم شهدای شیخ محله توانست بر تیم هیان هندبال رشت پیروز شود ، قوی سپید انزلی تیم کانون هندبال انزلی را از پیش رو برداشت و دو تیم هیات هندبال رشت و کانون هندبال انزلی به دیدار رده بندی و تیم های قوی سپید انزلی و شهدای شیخ محله به دیدار پایانی راه یافتند.
ستوده یادآور شد: در پایان این دوره از رقابتها تیم هندبال ساحلی قوی سپید انزلی با پیروزی 2 بر یک مقابل تیم شهدای شیخ محله برای دومین بار پیاپی موفق شد مقام نخست این دوره از رقابتها را از آن خودکند و تیم های شهدای شیخ محله و هیئت هندبال رشت نیز به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، هندبال ساحلی یکی از فرم های هندبال است که در دو مرحله در ساحل برگزار شده و درصورت پیروزی هر کدام از تیم ها در یک مرحله به عنوان تساوی تلقی شده و بازیکنان به صورت انفرادی باید در قانون گل طلایی توپ را وارد دروازه حریف کنند.
بیشتر قوانین این بازی مانند هندبال سالنی بوده و تنها تفاوت آن در گل های یک امتیازی و دو امتیازی است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار دهنده : بابایی
7471 /6030

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۱۷۰/قوی_سپید_انزلی_فاتح_دومین_دوره_مسابقات_هندبال_ساحلی_گیلان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: