Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:33:20 GMT

لحظه هولناک جاری شدن سیل در گزنک مازندران + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۱۷۵/لحظه_هولناک_جاری_شدن_سیل_در_گزنک_مازندران_فیلم

لحظه هولناک جاری شدن سیل در گزنک مازندران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ آب شدن برف‌ و بخچال‌های طبیعی قله دماوند باعث جاری شدن سیل در منطقه لاریجان شده است و در طی مسیر خسارت‌های فراوانی را به باغ‌ها و دامداری‌های شهر گزنک وارد کرده است.
این سیل پس از ریخته شدن به رودخانه هراز، به علت گل‌آلود شدن آب، ماهی‌های رودخانه و همچنین پرورش‌ ماهی‌ها که در پایین رودخانه قرار دارند به میزان قابل توجهی از بین می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: سیل در مغولستان چین به دلیل بارندگی شدید + فیلم

انتهای پیام/

سیل در گزنک + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۱۷۵/لحظه_هولناک_جاری_شدن_سیل_در_گزنک_مازندران_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: