Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@09:05:36 GMT

تشکیل کارگروه های تخصصی مجمع قشر بسیجیان در راستای مطالبات مردمی و ارائه خدمات بهتر به مردم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۶۴۱۸۸/تشکیل_کارگروه_های_تخصصی_مجمع_قشر_بسیجیان_در_راستای_مطالبات_مردمی_و_ارائه_خدمات_بهتر_به_مردم

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "چنگیز سلیمانی" مسئول بسیج راهبردی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و رئیس مجمع بسیجیان استان ایلام، در نشست مجمع قشر بسیجیان گفت: این مجمع از نخبگان و فرهیختگان بسیجی استان از اقشار 22 گانه بسیج سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان تشکیل‌شده است.

 
مسئول بسیج راهبردی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: مجمع قشر بسیج در سطح استان و شهرستان‌های تابعه تشکیل‌شده است و در طول سال 96 تعداد 10 کارگروه ویژه در سطح استان و در سطح شهرستان‌ها نیز حداقل 6 کارگروه و حداکثر 10 کارگروه تشکیل‌شده که در این کارگروه‌ها اعضای متخصص با موضوعات مرتبط به‌صورت تخصصی مسائل را پیگیری و دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: اقتصاد مقاومتی، پژوهشی، سلامت، زن و خانواده، مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، صنعت و کشاورزی، بسیج اقشار و کارآفرینی از محورها و موضوعات مورد توجه این کارگروه‌ها است؛ که درمجموع در طول سال 96 تاکنون 48 نشست و جلسه تخصصی و موضوعی در سطح کارگروه‌ها برگزارشده است.
 
مسئول بسیج راهبردی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، با اشاره به اینکه درمجموع در این کارگروه‌ها 21 موضوع عنوان‌شده است، تصریح کرد: حاصل این نشست‌ها بیش از 200 مصوبه بوده است که درنهایت در این کارگروه‌ها 8 طرح موردبررسی و تبادل‌نظر قرارگرفته است.
 
وی بیان کرد: شوراها و مجامع شهرستانی نیز درمجموع 78 کارگروه تشکیل داده که تعداد جلسات آن 305 نشست بوده است، این کارگروه‌ها و مجامع به‌مثابه هیئت‌های اندیشه ورزی بسیج هستند که در راستای مطالبات مردمی و ارائه خدمات بهتر به مردم بررسی‌های لازم را با حضور متخصصان احصا و طرح‌هایی در این خصوص ارائه می‌شود.
 
سرهنگ سلیمانی، بابیان اینکه شورای عالی اقشار بسیج 15 طرح ارائه‌شده است، اظهار کرد: از این تعداد طرح 7 طرح در دستور کار مجمع امروز قرار دارد که بعد از ارائه موردبررسی قرارگرفته و در نهایت در خصوص اجرای این طرح‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.
 
مسئول بسیج راهبردی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه بسیجیان به‌عنوان مطالبه گر وظایفی در خصوص پیگیر امورات مردمی بر عهده‌دارند، افزود: بسیجیان در این راستا می‌توانند با ارائه نظرات و بررسی آن‌ها راه‌کارهای مناسبی در راستای برطرف کردن بسیاری از دغدغه‌های مردم با طرح در این کارگروه‌ها انجام‌وظیفه کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: هرکدام از این کارگروه‌ها و قشرها دارای مأموریتی هستند که از طریق تبادل‌نظر و استفاده از تجربیات با استفاده از نیروهای متخصص، با توجه به وظایفی که به آن‌ها ابلاغ‌شده آسیب‌ها و چالش‌هایی که در جامعه وجود دارد را بررسی و مدون می‌کنند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۱۸۸/تشکیل_کارگروه_های_تخصصی_مجمع_قشر_بسیجیان_در_راستای_مطالبات_مردمی_و_ارائه_خدمات_بهتر_به_مردم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: