Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@22:37:28 GMT

نوبت به بازی امیر آقایی و بهاره کیان افشار در «نوار زرد» رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۷۸۳۱۱/نوبت_به_بازی_امیر_آقایی_و_بهاره_کیان_افشار_در_نوار_زرد_رسید

نوبت به بازی امیر آقایی و بهاره کیان افشار در «نوار زرد» رسید

تصویر برداری سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی در شهر تهران ادامه دارد و این روزها سکانس های مربوط به امیر آقایی و بهاره کیان افشار در حال ضبط است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تصویر برداری سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی همچنان در شهر تهران ادامه دارد و این روز ها سکانس های مربوط به امیر آقایی و بهاره کیان افشار در حال ضبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهاره کیان افشار ایفاگر نقش رعنا همسر سرگرد کاوه کیهان با بازی امیر آقایی است.

«نوار زرد» سومین حضور کیان افشار در مدیوم تلویزیون است او پیش از این در سریال های کلاه پهلوی به کارگردانی ضیاالدین دری و گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری به ایفای نقش پرداخته بود.

ژانر سریال «نوار زرد» جنایی _ پلیسی است و کریم لک زاده آن را در ۲۰ قسمت به نگارش در آورده است.

در خلاصه داستان «نوار زرد» آمده است: سرگرد گره پرونده های جنایی را باز می کند در این میان به پرونده ای برمیخورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی اش را به میان میکشد...

امیر آقایی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش یک سرگرد پلیس را بر عهده دارد. بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیر سلیمانی، محسن بهرامی، سمیرا حسینی، نادر مشایخی، امید روحانی، شهین تسلیمی، امیر غفارمنش و... از بازیگران سریال «نوار زرد» هستند.

این مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم سریال شبکه دو و موسسه ناجی هنر است و برای پخش در مهر ماه مصادف با هفته ناجا تهیه و تولید خواهد شد.

سایر عوامل سریال «نوار زرد» عبارتند از نویسنده: کریم لک زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیمانی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه ای: ملیکا مومنی راد و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۳۱۱/نوبت_به_بازی_امیر_آقایی_و_بهاره_کیان_افشار_در_نوار_زرد_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: