Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@22:29:54 GMT

آموزش اسکات پرشی با دمبل

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۸۴۸۶۸/آموزش_اسکات_پرشی_با_دمبل

آموزش اسکات پرشی با دمبل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284
بازگشت به بالای صفحه 0 .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها: فیتنس ، بدنسازی ، آموزش ، ویدیو ، Dumbbell Jump Squat نظر شما نام: ایمیل: * نظر: ورزش آموزش اسکات پرشی با دمبل حرکت اسکات پرشی با دمبل را در مجموعه آموزش بدنسازی و فیتنس «تابناک» فرا می‌گیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه بازی استقلال - پارس جنوبی در جریان رقابت های لیگ برتر فوتبال ایرانی، استقلال در مقابل پارس جنوبی نیز شکست خورد. آبی پوشان تهران با نتیجه 2 بر صفر یک شکست دیگر را مقابل پارس جنوبیِ ده نفره پذیرا شدند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی تراکتور - سیاه جامگان در جریان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی مقابل سیاه جامگان به تساوی یک بر یک رسید. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی سایپا - پدیده در جریان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، سایپا 3 بر صفر پدیده را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی رئال‌مادرید - آپوئل نیکوزیا در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان، رئال مادرید 3 بر صفر آپوئل نیکوزیا را شکست داد. کریستیانو رونالدو (دو گل) و سرخیو راموس پیروزی رئال را رقم زدند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی لیورپول - سویا در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول مقابل سویا به تساوی 2 بر 2 دست یافت. روبرتو فیرمینو دو گل لیورپول و وسام بن یدر و خواکین کورئا دو گل سویا را به ثمر رساندند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی تاتنهام - دورتموند در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام 3 بر یک دورتموند را شکست داد. سون هیونگ مین و هری کین (دو گل) سه گل تاتنهام و آندری یارمولنکو تک گل دورتموند را به ثمر رساندند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی بارسلونا - یوونتوس در جریان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا با درخشش لیونل مسی، یوونتوس را شکست داد. مسی دو بار دروازه جیانلوئیجی بوفون را باز کرد و ایوان راکیتیچ نیز یک گل دیگر آبی اناری‌ها را به ثمر رساند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی بایرن مونیخ - اندرلخت در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ 3 بر صفر اندرلخت را شکست داد. رابرت لواندوفسکی، تیاگو آلکانترا و جاشوا کیمیچ سه گل بایرن را به ثمر رساندند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی چلسی - قره باغ در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، چلسی 6 بر صفر قره باغ را شکست داد. پدرو رودریگز، داوید زاپاکاستا، سزار آزپیلیکوئتا، تیمو باکایوکو، میچی باتشوایی و ماکسیم مدودو (گل به خودی) برتری چلسی را رقم زدند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۸۶۸/آموزش_اسکات_پرشی_با_دمبل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: