Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@12:55:12 GMT

متقاضیان سرویس مدارس باید در سامانه سپند ثبت نام کنند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۰۰۷/متقاضیان_سرویس_مدارس_باید_در_سامانه_سپند_ثبت_نام_کنند

متقاضیان سرویس مدارس باید در سامانه سپند ثبت نام کنند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از راه‌اندازی سامانه سپند به منظور پایش ناوگان دانش‌آموزی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ثبت ‌نام متقاضیان سرویس مدارس در سال تحصیلی 98-97 در این سامانه ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا؛ سجاد سلیمانی روز دوشنبه در دومین جلسه سامانه سپند به منظور تدوین راهکارهای مناسب برای اجرای مطلوب سرویس های حمل و نقل دانش آموزی در سرسرای اجتماعات سازمان تاکسیرانی افزود: متقاضیان برای انجام سرویس دهی به دانش آموزان باید در سایت سامانه ثبت‌ نام کرده و برای انجام مراحـل بعدی به این سازمان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جدید آئین‌نامه اجرایی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان از سوی وزارت کشور و تأکید بر استفاده سامانه‌های نوین در این حوزه، گفت: متولی اصلی امر حمل و نقل دانش‌ آموزان در سراسر کشور سازمان‌های تاکسیرانی هستند.
وی عنوان کرد: پیمانکاران، مدیران مدارس، رانندگان تاکسی و دانش‌آموزان باید برای دسترسی آسان‌تر، اطلاعات خود را در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی به آدرس irtusepand.ir وارد کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه در ادامه گفت: در مرحله نخست این طرح ثبت‌نام مدیران مدارس، پیمانکاران و رانندگان در سامانه سپند آغاز شده و دانش‌آموزان هم در مراحل بعد باید در این سامانه ثبت‌‌ نام کنند.
وی ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات حمل و نقل دانش‌آموزان، اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوطه، افزایش و بهبود کیفیت خدمات برای افزایش امنیت و ایمنی دانش‌آموزان به همراه خدمات مطلوب تر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین و متمایز کردن ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزان، خدمات نرم‌ افزار مبتنی بر تلفن همراه برای استفاده از خدمات نرم‌ افزاری رصد و پایش سفر دانش‌آموزی را از جمله ویژگی‌های این سامانه ذکر کرد.
سلیمانی اظهار داشت: در سامانه سپند رانندگان می‌توانند مسیر‌ها و محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند و خانواده‌ها هم با نصب نرم افزار در تلفن همراه خود می‌توانند از ساعت رفت و برگشت فرزند خود اطلاع یابند که این امر موجب اطمینان خاطر خانواده‌ها از رفت و آمد فرزندانشان می‌شود.
اکنون 9 هزار و 300 دستگاه تاکسی و چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز در شهر کرمانشاه فعال است.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
در استان کرمانشاه 325هزار دانش آموز تحصیل می کنند.
3033/8066

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۰۰۷/متقاضیان_سرویس_مدارس_باید_در_سامانه_سپند_ثبت_نام_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: