Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@10:39:13 GMT

قتل همسایه با شلیک گلوله پدر و پسر تگزاسی + عکس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۲۰۱/قتل_همسایه_با_شلیک_گلوله_پدر_و_پسر_تگزاسی_عکس

قتل همسایه با شلیک گلوله پدر و پسر تگزاسی + عکس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بنابر گزارشات پلیس، «جان میلر» ۶۷ ساله و پسرش «مایکل میلر» ۳۱ ساله، طی مشاجره‌ای با همسایه خود در روز یک سپتامبر در تگزاس، همسایه خود «آرون هاوارد» ۳۷ ساله را با شلیک گلوله به قتل رساندند.

این پدر و پسر پس از دستگیری به سرعت با وثیقه‌ای ۲۵ هزار دلاری برای هر کدام، آزاد شدند، اما روز جمعه با افزایش وثیقه به ۲۵۰ هزار دلار برای هر کدام، دوباره به زندان برده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمی که همسر «هاوارد» از این مشاجره ضبط کرده است، نشان می‌دهد که «میلر»‌ها پس از مشاجره‌ای لفظی چندین بار به «هاوارد» شلیک کرده اند. «میلر»‌ها به قتل درجه اول متهم هستند، اما جلسه محاکمه رسمی آن‌ها هنوز برگزار نشده است.

منبع: نوداد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۲۰۱/قتل_همسایه_با_شلیک_گلوله_پدر_و_پسر_تگزاسی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: