Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:31:31 GMT

دانشگاه هیچ دخل و تصرفی در اجاره‌بهای خوابگاه‌ها ندارد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۲۵۹/دانشگاه_هیچ_دخل_و_تصرفی_در_اجاره_بهای_خوابگاه_ها_ندارد

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه گفت:هزینه خوابگاه‌ها بر اساس تعرفه‌های مشخصی است که صندوق رفاه آن را اعلام می‌کند و دانشگاه هیچ دخل و تصرفی در کاهش و یا افزایش قیمت‌ها ندارد.

به گزارش آنا، ولی الله وردی زاده گفت: دانشگاه ارومیه بیش از ۴۲ خوابگاه دانشجویی داردو امسال بیش از ۱۱۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های این دانشگاه مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه در ادامه افزود: بیش از ۷۰۰ دانشجوی ورودی و مشغول به تحصیل در دوره کارشناسی و ۴۰۰ دانشجوی از دوره تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌های این دانشگاه اسکان دارند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان ورودی در دو ترم اول در خوابگاه‌های خودگردان ساکن می‌شوند، ادامه داد: تمامی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ابتدا در دانشگاه ارومیه اسکان داده می‌شوند.

الله‌وردی زاده تأکید کرد: امسال هیچ مشکلی در سامان‌دهی دانشجویان در خوابگاه‌ها نداشتیم و تمام سعی ما این بودکه شرایط رفاهی خوبی برای دانشجویان مهیا کنیم.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه در ادامه افزود: از آغاز تابستان تعمیرات اساسی در خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه انجام‌گرفته است و بیش از میلیاردها تومان نیز هزینه تعمیرات خوابگاه‌های چهارصد دستگاه، بنت الهدی و مقدم و غیره شده است. امسال در همه خوابگاه‌های دخترانه بازسازی اساسی و سایر خوابگاه‌ها تعمیرات جزئی صورت گرفته است

وی در ادامه تصریح کرد: هزینه خوابگاه‌ها بر اساس تعرفه‌های مشخصی است که صندوق رفاه آن را اعلام می‌کند و دانشگاه هیچ دخل و تصرفی در کاهش و یا افزایش قیمت‌ها ندارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۲۵۹/دانشگاه_هیچ_دخل_و_تصرفی_در_اجاره_بهای_خوابگاه_ها_ندارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: