Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@18:49:55 GMT

روحیه شهادت‌طلبی ایثارگران به دشمن میدان نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۵۲۷۹/روحیه_شهادت_طلبی_ایثارگران_به_دشمن_میدان_نمی_دهد

روحیه شهادت‌طلبی ایثارگران به دشمن میدان نمی‌دهد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا روز گذشته، سوم شهریور از بخش‌های مختلف پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، بازدید و  در جلسه با معاونان و مدیران این پلیس حضور یافت.

وی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والا مقام  اظهار کرد: باید نعمت ولایت را قدر نهیم و به برکت حضور مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی) شکرگزار خداوند متعال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در کشور، بر لزوم تلاش همه جانبه برای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی تأکید کرد و افزود: دشمنان نظام برای ضربه زدن به مقدسات اسلامی، کنترل و مهار قدرت رو به رشد جمهوری اسلامی ایران  در حوزه‌های مختلف و ... برنامه تدوین شده‌ای در «کوتاه مدت» و «بلندمدت» دارند، البته به لطف و عنایت خداوند متعال و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و با هوشیاری نیروهای مسلح، پشتیبانی مردمی از نظام و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و بومی بر تمام مشکلات فائق خواهیم آمد و با روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری هرگز به دشمن میدان نخواهیم داد.

قدردان تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های برجسته پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: من امروز تلاش‌های ارزشمند شما را در مقابله بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر که برخاسته از روحیه مؤمنانه و ایثارگرانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، از نزدیک مشاهده کردم و قدردان این تلاش‌ها هستم.

 تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه

گفتنی است، سردار محمد مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در ادامه این نشست ضمن تشریح عملکرد این پلیس اظهار داشت: اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای تحقق منویات و تأکیدات مقام عظمای ولایت برای برخورد با آسیب‌های  اجتماعی کشور است و در این راستا تمهیدات لازم برای کنترل مرزها، برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان و سر شبکه‌ها و خرده‌فروشان مواد مخدر به جد دنبال می‌شود و در کنار این مهم بر آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد نیز تمرکز داریم.

فرهاد زمانی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۲۷۹/روحیه_شهادت_طلبی_ایثارگران_به_دشمن_میدان_نمی_دهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: