Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@19:33:12 GMT

رودبار استعداد رشد کشتی را دارد/ مسئولین از ورزشکاران حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۹۲۸۶۱/رودبار_استعداد_رشد_کشتی_را_دارد_مسئولین_از_ورزشکاران_حمایت_کنند

رودبار استعداد رشد کشتی را دارد/ مسئولین از ورزشکاران حمایت کنند

نائب قهرمان فستیوال کشتی پهلوانی، گفت: باید وحدت و همدلی به معنای واقعی کلمه برای بهبود ورزش شهرستان که دارای ذخایر بسیار غنی است به وجود بیاید تا شاهد رشد ورزش در این شهرستان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، اگر رودبار را یکی از مهدهای کشتی بنامیم اغراق نکرده ایم که نتیجه آن فعالیت کشتی گیرانی است که با منش پهلوانی پا به عرصه رقابت ها می گذارند و برای این شهرستان افتخار کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عماد پسندی دارستانی که در خانواده ورزش دوست و کشتی گیر تربیت یافته است از سال ۸۶ کشتی را در سطح نونهالان در باشگاه شهید چمران پایین بازار رودبار زیر نظر مربیان آغاز می نماید. وی که دارای منش پهلوانی است کشتی را به چشم رقابت نگاه نمی کند اما همین نگاه او را در میادین ورزشی سربلند بیرون می آورد و به نمونه بارز آن کسب عنوان نائب قهرمانی در مسابقات فستیوال کشتی پهلوانی که در اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار شد، اشاره نمود.

نائب قهرمان فستیوال کشتی پهلوانی، به خبرنگار سرویس ورزشی زیتون خبر، می گوید: از رودبار به عنوان یکی از بزرگترین شهرستانهایی که دارای پتانسل بسیار ارزشمند در رشته کشتی است یاد می شود که این مهم در سالهای اخیر با درخشش کشتی گیران رودباری در سطوح مختلف و مسابقات گوناگون به اثبات رسیده است.

عماد پسندی با اشاره به جایگاه کشتی در رودبار، گفت: در مورد جایگاه کشتی در شهرستان رودبار می توان علاقه، شور و اشتیاق فراوان در بین مردم اشاره کرد که خود می تواند برگ برنده ای برای ورزش شهرستان مخصوصا ورزش کشتی باشد.

وی ادامه داد: کشتی ورزش سنگینی است به این معنی که ورزشکاری که در این رشته ورزشی فعالیت دارد باید از خیلی جهات دارای پشتوانه فکری، ذهنی و مالی باشد که این امر مگر داشتن نگاه ویژه از جانب مسئولین به این رشته های پرطرفدار و قهرمان پرور محقق نمی شود.

این کشتی گیر بیان داشت: آماده کردن بسترهای لازم برای استعدادیابی و رشد و تعالی یک کشتی گیر و از همه مهمتر مهیا کردن شرایطی است که آن ورزشکار بتواند راه خودش را در ورزش ادامه داده و به اهداف بالاتر و متعالی تر برساند.

وی معتقد است: هرچه حمایت و نگاه مسئولین به سمت ورزش باشد می تواند در بالا رفتن سطح جامعه از لحاظ فرهنگی و اجتماعی کمک شایانی نماید چون هرچه سطح ورزش و نشاط و قهرمان پروری در یک محیط بالاتر باشد مطمئنا روحیه عمومی و نشاط جاری خواهد شد.

پسندی با اشاره به افتخار آفرینی اش در ترکیه، افزود: از اینکه دست پر از میدان ورزشی برگشتم و خانواده، مربیان و دوستداران کشتی که برای حضورم در این رقابت ها تلاش کرده بودند را خوشحال نمایم خرسندم.

نائب قهرمان فستیوال کشتی پهلوانی، در پاسخ به این سئوال که چه راهکاری برای بهبود کشتی در شهرستان دارید؟ بیان کرد: پشنهادات مختلفی بارها از زبان بزرگان و پیشکسوتان کشتی مطرح شده است اما مهم عملکرد نسبت به این نظر هاست.

وی ادامه داد: باید وحدت و همدلی به معنای واقعی کلمه برای بهبود ورزش شهرستان که دارای ذخایر بسیار غنی است به وجود بیاید تا شاهد رشد ورزش در این شهرستان باشیم.

در پایان از تمامی کسانی که بار ورزش شهرستان تلاش می کنند علی الخصوص کشتی از مربیان، خانواده و کشتی دوستدان و همچنین دست اندرکاران پایگاه خبری زیتون خبر تشکر و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۸۶۱/رودبار_استعداد_رشد_کشتی_را_دارد_مسئولین_از_ورزشکاران_حمایت_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: