Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:06:53 GMT

کشتی گیر سنندجی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۹۲۸۶۲/کشتی_گیر_سنندجی_به_اردوی_تیم_ملی_بزرگسالان_کشور_دعوت_شد

کشتی گیر سنندجی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شد

سنندج - کشتی گیر فرنگی کار کردستانی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های کشورهای اسلامی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی کشور ۳۰ ورزشکار را در اوزان ۵۹، ۶۶، ۷۱، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۸ و ۱۳۰ کیلوگرم به این مرحله از اردو دعوت کرد.

بر اساس این گزارش، از سوی کادر فنی فدراسیون سامان عزیزی کشتی گیر فرنگی کار کردستانی وزن ۸۵ کیلوگرم به این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان عزیزی کشتی گیر سنندجی عناوین مختلف رقابت های جهانی، بین المللی و کشوری در کارنامه ورزشی خود دارد.

ملی پوشان دعوت شده به مدت ۱۴ روز زیر نظر علی اشکانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی کشور به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می پردازند.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی روزهای ۱۰ تا ۲۳ فروردین ماه در محل خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.

گفتنی است، ملی پوشان دعوت شده خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۸۶۲/کشتی_گیر_سنندجی_به_اردوی_تیم_ملی_بزرگسالان_کشور_دعوت_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: