Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@00:54:29 GMT

خواننده مشهور: به زودی می میرم/عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۹۳۰۹۳/خواننده_مشهور_به_زودی_می_میرم_عکس

خواننده مشهور: به زودی می میرم/عکس

رونی وود موسیقیدان و خواننده مشهور راک که فعالیت حرفه ای خود را از دهه هفتاد میلادی آغاز کرد اکنون 70 سال دارد. او که در سال های اخیر برای بار چندم ازدواج کرد صاحب فرزندانی دو قلو هم شد، دوقلوهایی که یکی دختر و دیگری پسر هستند. وود یک ماه قبل از تولد دوقلوهایش سیگار را برای همیشه کنار گذاشت اما به نظر می رسد اقدام او برای ترک سیگار خیلی دیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اخیرا متوجه شده سرطان بدخیم ریه دارد و گویا راهی هم برای نجات او نیست. همسر 31 ساله رونی نیز این خبر را تایید کرده این در حالی است که دوقلوهای آنها هنوز یک سالشان هم نشده است.

رونی وود با پذیرفتن شرایط کامل جسمانی اش در گفت و گویی تاکید کرد می داند به زودی می میرد و آماده وداع با دوستان و خانواده اش است اما بیش از هر چیزی آینده دوقلوهایش نگرانش می کند.

او عضو یکی از مشهورترین گروه های موسیقی دنیا یعنی رولینگ استون بود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۰۹۳/خواننده_مشهور_به_زودی_می_میرم_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: