Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@15:03:45 GMT

چرا مادر اهورا در دادگاه نبود؟!/ادعای عجیب قاتل شیطان صفت!+ عکس

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۹۳۱۸۷/چرا_مادر_اهورا_در_دادگاه_نبود_ادعای_عجیب_قاتل_شیطان_صفت_عکس

چرا مادر اهورا در دادگاه نبود؟!/ادعای عجیب قاتل شیطان صفت!+ عکس

حوادث رکنا: نخستین دادگاه رسیدگی به پرونده قتل و تجاوز به اهورا سه ساله برگزار شد

ناپدری اهورا به رابطه خوب بین خود و اهورا و دخترش اشاره می کند و می گوید من با این وزنم چگونه می توانم به کودک تجاوز Rape کنم ؟ کودک آسیب خواهد دید .

پدر اهورا سیاه پوش به همراه وکیلش راس ساعت ۱۰:۰۵دقیقه وارد دادگاه می شود ، گرد سپیدی بر موهای کناری سرش نشسته و در جوانی پیر شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از چند دقیقه متهم را با دستبند های گره خورده به دست و پایش کشان کشان می آورند اما خبری از مادر اهورا نیست و تنها وکیل او و به نظر پدربزرگ کودک در اولین جلسه دادگاه حاضر شده اند.

۴۶روز پیش ، خبری از قتل Murder و تجاوز به پسر بچه ای ۳ ساله به نام اهورا در خیابان لاکانی رشت توسط ناپدریش اذهان عمومی را مکدر و جریحه دار کرد این حادثه Incident که پس از کودک آزاری های سریالی چون آتنا ،بنیتا و پریا اتفاق می افتاد ، واکنش های زیادی از سوی هنرمندان ، فرهیختگان و عموم جامعه را به دنبال داشت.

 تا خودم طناب دار را گردن متهم نیندازم آرام نمی شوم

پس از قرائت متن کیفر خواست توسط نماینده دادستان ، پدر اهورا که اندوه از دست دادن فرزند را به خوبی می شد در چهره او دید از دادگاه تقاضای قصاص می کند و می گوید :«تا خودم طناب دار را گردنش نیندازم آرام نمی شوم و چیزی جز این نمی خواهم»

او ادامه می دهد : با رئیس ساختمان برای پیگیری وضعیت اهورا در ارتباط بودم . ایشان حدود ساعت ۳:۳۰ با من تماس گرفتند و گفتند کجایی ؟ اهورا حالت خوبی ندارد . من خارج از انزلی بودم و خودم را به بیمارستان رساندم که پزشکان گفتند چنین اتفاقی برای اهورا افتاده است.

وی ادامه می دهد : من تعجبم از مادر اوست که می گوید هیچ شکایتی ندارم . همسایه ها به من گفتند که صدای جیغ بچه را شنیدند و هنگامی که در آپارتمان Apartment را شکستند با بدن عریان اهورا مواجه شدند که از دهان و مقعد خونریزی داشته و ادرار بر کف زمین ریخته و با دست جمع شدهبود. یکی از همسایه ها اظهار کرده که به او تنفس داده است و اهورا نفس می کشید ، سپس خانوم های همسایه بچه را شستند و او را به بیمارستان انتقال دادند .

وی می گوید : پزشکان بیمارستان گفتند که کودک ریه ندارد و از ناحیه قفسه سینه آسیب دیده است .

عدم حضور مادر اهورا در نخستین جلسه بررسی پرونده قتل اهورا

مادر اهورا در دادگاه حضور ندارد و این موضوع حتی موجب تعجب رییس دادگاه می شود ، پس از چند دقیقه وکیل مادر اهورا فرا خوانده می شود و او نیز از دادگاه به نمایندگی از سوی موکلش ، قصاص متهم را درخواست می کند.

دفاعیات متهم به قتل اهورا

پس از لحظاتی (م. ق) متهم به قتل عمدی و کودک آزاری اهورا و همچنین مرتکب به شرب خمر به دفاع از خود می پردازد او اظهار می کندکه اعترافات پیشین او تحت شکنجه Torture از او گرفته شده است .

ناپدری اهورا ادامه می دهد : چگونه ممکن است طی مدت دو هفته هم دست اهورا را بسوزانم و هم به او تجاوز کنم ؟ یعنی از انسانیت هیچی نفهمیده ام ؟ به غیر از من کسی دیگری در آن خانه نبوده ؟ چرا مادر او متوجه این رفتارها نشده است ؟

او در پاسخ به قاضی Judge دادگاه می گوید که کودک آزاری را قبول ندارد و خود صاحب دختر کوچکی است اما شرب خمر را قبول دارد .

همسر موقت مادر اهورا درباره چگونگی حادثه ادامه می دهد : جای رد سُر خوردن پای اهورا در دستشویی است اما به من گفتند ساختگی است . قفل مرکزی در آپارتمان نیز خراب بود و من خودم در را برای همسایه ها باز کردم و بدن اهورا خونی نبود و خودم بچه را ابتدا به بیمارستان رازی و بعد پورسینا بردم .

وی ادامه می دهد: آن خانم به من گفت فرار Escape کن ، میلاد و بابا تو را می کشند. به من در آگاهی گفتند باید قتل را به گردن بگیرم چون خبر آن رسانه ای شده است .

در حالی که ترس و اضطراب چهره متهم را در برگرفته در ادامه پرسش های قاضی بیان می کند : ۸ شبانه روز من را کتک زدند ، سه روز اول هیچ به من آب ندادند و حتی اجازه ندادند اعتراف را خودم بنویسم و فقط اثر انگشت و امضا از من گرفتند . کف پایم را با لوله میزدند و سپس پای من رادر یک لگن آب سرد می گذاشتند و بعد از آن به من می گفتند راه برو . حتی در صحنه بازسازی در اتاق بغلی من را زدند.

متهم ادامه می دهد : حتی شاهد دارم که آن خانم به من گفت فرار کن . نمی خواهم گناه کسی را بشویم اما خانم خودش هر روز جلوی نمایشگاه به دنبال من می آمد .

در ادامه جلسه نماینده دادستان اظهارات متهم را کذب می خواند و دست خط متهم را به رییس دادگاه نشان می دهد که متهم در این مورد اذعان می دارد که با ترس و تحت فشار اعترافات اولیه را نوشته است .

در ادامه نماینده دادستان، صورت جلسه دیگری را با دست خط متهم ارائه می دهد .

م.ق در ادامه دفاعیات خود درباره بازجویی روز اول می گوید : خالکوبی های بدن من را دیدند و به من گفتند تو شیطان Evil پرست هستی .

پخش فیلم بازسازی صحنه قتل وکودک آزاری

پس از لحظاتی فیلم بازسازی صحنه قتل پخش می شود ، یکی از اعضای خانواده متهم که در جلسه حضور دارد مدام زیر لب می گوید خدا جای حق نشسته است و دعا می خواند . او هنوز این حادثه هولناک را باور نکرده است . فیلم پخش می شود و قاضی رو به متهم اعلام می کند نشانه هایی از فشار برای اقرار گیری از شما در فیلم دیده نمی شود . متهم دفاع می کند و می گوید شاید خود باز پرس می خواهد با دستگیری من ترفیع درجه بگیرد . قاضی ادامه می دهد می گوید هیچ بازپرسی برای دستگیری شما ترفیع درجه نخواهد گرفت . ادامه فیلم پخش می شود . خانواده متهم همچنان معترض هستند و معتقدند در صحنه بازسازی ، متهم مضطرب بوده و حرف هایی که به او می زدند را فقط تکرار می کند .

 ادامه دفاعیات متهم

م.ق در ادامه دفاعیات خود اقرار می کند که ضربه آرامی به اهورا زده و او تعادلش را از دست داده است و از پشت سر به دیوار خورده که همین موضوع منجر به خونریزی مغزی و مرگ او شده است .

ناپدری اهورا به رابطه خوب بین خود و اهورا و دخترش اشاره می کند و می گوید من با این وزنم چگونه می توانم به کودک تجاوز کنم ؟ کودک آسیب خواهد دید .

پس از اظهارات وکیل متهم ، تصاویری از آثار ضرب و جرح بر بدن اهورا پخش می شود ، پدر اهورا رویش را برمی گرداند و طاقت دیدن کبودی های بر روی بدن اهورا را ندارد . با این حال خطاب به متهم می گوید: «همین بلا رو سرت میارم»

م.ق در ادامه دفاعیات خود ، کبودی های بدن اهورا را ناشی از شیطنت های کودکانه او می داند و می گوید : 《یعنی در دو هفته من کودک را اینقدر کتک زدم ؟

که پدر اهورا خطاب به او می گوید : « تو دو هفته در آن خانه نبودی»

م.ق همچنین در باره شرب خمر به قاضی دادگاه توضیح می دهد که به همراه خانم و چند نفر دیگر به استعمال مشروبات الکی می پرداختند .

در ادامه نماینده دادستان با کسب اجازه از دادگاه ، گفته های متهم را متفاوت با آنچه پزشکی قانونی اظهار داشته عنوان می کند و می گوید که طبق گفته پزشکی قانونی ، ضربات شدید منجر به خونریزی و درنهایت قتل او شده است .

در پایان متهم در خواست تحقیق بیشتر درباره رابطه او و اهورا از همسایه ها را می کند .

سپس قاضی دادگاه ،ختم دادرسی و ادامه جلسه به صورت غیرعلنی برای بررسی پروند را عمل منافی عفت متهم را صادر کرد. دوباره دستبند ها به دست ها و پای متهم گره می خورند و پدر اهورا خطاب به متهم می گوید : «دیدی نیامد ، دیدی نیامد»

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۱۸۷/چرا_مادر_اهورا_در_دادگاه_نبود_ادعای_عجیب_قاتل_شیطان_صفت_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: