Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:51:07 GMT

پسر بیوه سفید داعشی کیست؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۹۳۷۸۴/پسر_بیوه_سفید_داعشی_کیست_فیلم

پسر بیوه سفید داعشی کیست؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالی جونز، زن اهل انگلیس است که امروز خبر به هلاکت رسیدنش در رسانه ها منتشر شد. او از سال 2013 به همراه پسر کوچکش به سوریه فرار کرد و به داعش ملحق شده بود که توسط پهپادهای آمریکایی در مرز سوریه و عراق کشته شد.

سازمان جاسوسی آمریکا در اعلامیه ای به روزنامه انگلیسی سان از هلاکت سالی جونز در یک حمله هوایی هواپیماهای بدون سرنشین نزدیک مرز سوریه و عراق در ماه ژوئن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبعی به روزنامه سان گفت، نیروهای آمریکایی وقتی که سالی جونز سعی در فرار از رقه داشت، او را از بین بردند.

گفته می شود در این حمله هوایی پسر 12 ساله وی نیز کشته شده است. فردی که از ترس جانش نخواست نامی از او برده شود، در مصاحبه با دیلی میل اعلام کرد جلاد نوجوان داعشی که در فیلم جدید این گروه تروریستی اقدام به کشتن افراد می‌کند، پسر 13 ساله به نام "جوجو"، حاصل ازدواج او و "سالی جونز" است.

در ادامه می توانید فیلمی از جلاد انگلیسی 13 ساله داعش (فرزند سالی جونز) را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

فرزند سالی جونز، جلاد نوجوان داعشی را بشناسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۷۸۴/پسر_بیوه_سفید_داعشی_کیست_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: