Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:31:30 GMT

کربلا ملجأ رزمندگانی است که از امام خود اذن میدان می‌گیرند/ شیعه و سنی زیر پرچم «یا لثارات الحسین»

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۲۰۷۹۴۲۲۴/کربلا_ملجأ_رزمندگانی_است_که_از_امام_خود_اذن_میدان_می_گیرند_شیعه_و_سنی_زیر_پرچم_یا_لثارات_الحسین

بعد از فتوای جهاد، حرم امام حسین (علیه‌السلام) حال و هوای عجیبی دارد. دور تا دور حرم عکس شهدای حشدالشعبی دیده می‌شود. وقتی در کربلا راه می‌روی یا عکس رزمندگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۲۲۴/کربلا_ملجأ_رزمندگانی_است_که_از_امام_خود_اذن_میدان_می_گیرند_شیعه_و_سنی_زیر_پرچم_یا_لثارات_الحسین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: