Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:25:01 GMT

از اتفاق تلخ درگذشت داوود رشیدی تا تکذیبه درآمد 30 میلیونی مهران مدیری

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۰۷۹۴۹۸۳/از_اتفاق_تلخ_درگذشت_داوود_رشیدی_تا_تکذیبه_درآمد_۳۰_میلیونی_مهران_مدیری

از اتفاق تلخ درگذشت داوود رشیدی تا تکذیبه درآمد 30 میلیونی مهران مدیری

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیونگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شهریور ماه سال گذشته در میان هیاهو‌های پایان تابستان، درگذشت داودرشیدی پیشکسوت عرصه سینما، داغی ماندگار به جان هنرمندان تئاتر، سینما و تلویزیون گذاشت، شهریور شروع شد و خبر بستری رضا رویگری ما را شوکه کرد و حواشی «دورهمی» به تکذیبه تهیه کننده این برنامه هاشم رضایت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا رویگری از بیمارستان مرخص شدرضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون، پس از ترخیص از بیمارستان، دوران نقاهت را در خانه سپری می‌کند.
رضا رویگری در خصوص وضعیت بیماری خود گفت: در حال حاضر وضع جسمانی‌ام خوب است و عصر روز گذشته به دستور پزشکان معالج از بیمارستان مرخص شدم.
مدير شبكه ايران كالا منصوب شدمهندس احمد شهرياری معاون مالی و سرمايه انسانی رسانه ملی در حكمی دكتر اردشير زابلی زاده را به سمت مدير شبكه ايران كالا منصوب كرد.
حمایت از كالاهای ساخت ایران و كار آفرینان ایرانی،ترویج فرهنگ مصرف كالای داخلی و تقویت بنگاه های كوچك و بزرگ اقتصادی در كشور از جمله اهداف راه اندازی شبكه "ایران كالا" اعلام شده است.
تکذیب درآمد 30 میلیونی مهران مدیری برای اجرای «دورهمی»بعد از انتشار شایعه‌های مختلف از برنامه «دورهمی»، این بار درآمد 30 میلیونی مهران مدیری تکذیب شد.
هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفت: مبلغ 30 میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده است کذب محض است و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمی‌کنند.
پورمحمدی بازنشسته نشده استمدیر دفتر معاون سیما بازنشسته شدن علی اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه را تکذیب کرد.مرتضی طاهری مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاون سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تکذیب خبر بازنشستگی علی اصغر پورمحمدی گفت : آقای پورمحمدی که به تازگی به عنوان مدیر شبکه سه انتخاب شده اند بازنشسته نشده اند و همچنان به کار خود ادامه می دهند.
پاسخ رئیس رسانه ملی درباره تبدیل معاونت خبر به معاونت سیاسیدکتر علی عسکری در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییرات مدیریتی و بازگشت به زمان عزت الله ضرغامی توضیحاتی داد.
دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه مراسم افتتاحیه پانزدهمین مجمع عمومی توسعه رادیو و تلویزیون‌های آسیا - اقیانوسیه در جمع خبرنگاران، در خصوص تبدیل معاونت خبر به معاونت سیاسی گفت‌: در مورد تغییرات ساختاری باید بگویم اقدامات‌ ما همه بر مبنای افزایش بهره‌وری بوده است. ساختار از ابتدا معاونت سیاسی و بر مبنای یک کار تحلیلی بود.
داوود رشیدی درگذشتداوود رشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح 5 شهریور ماه درگذشت.
«لبخند رخساره» آخر هفته کلید می‌خوردبا پایان بخش عمده‌ای از مراحل پیش تولید، سریال پربازیگر «لبخند رخساره» با انتخاب بازیگران «لبخند رخساره» با پیوستن مهدی سلطانی به گروه تولید این سریال پایان یافت و بزودی تصویربرداری مجموعه در تهران آغاز خواهد شد.
«آسمان شب» پس از وقفه یک ساله پخش می‌شودبرنامه تلویزیونی «آسمان شب» پس از یک سال توقف برای مهرماه سال جاری به روی آنتن می‌رود.
بازیگر جوان «معمای شاه» درگذشتنیلوفر خرم نیک یکی از بازیگران سریال تلویزیونی «معمای شاه» درگذشت.
او در سریال «معمای شاه» نقش لیلی امیرارجمند را بازی می‌کرد. بنا بر اخبار منتشره، خرم‌نیک در تهران و پس از عمل جراحی دار فانی را وداع گفت.
ابوالصدق «نفس» را صداگذاری میکند/ سریال سامان به نیمه رسیدفرامرز ابوالصدق به عنوان صداگذار به سریال در حال ساخت «نفس» به کارگردانی جلیل سامان پیوست.
تصویربرداری سریال جدید جلیل سامان به نیمه رسیده است و پس از ضبط تصاویر در لوکیشن هایی چون خانه دانشكده و آژانس، اتوبوس دو طبقه، پارک و خيابان، گروه همچنان تصاویر خارجی سریال را ضبط می کنند.
تهیه‌کننده «ساعت خوش» درگذشت«امیرحسن سمنانی» تهیه کننده برنامه «ساعت خوش» به کارگردانی مهران مدیری درگذشت. سمنانی اولین تهیه کننده آثار تلویزیونی مهران مدیری بود.
«امیر حسن سمنانی» تهیه کننده برنامه تلویزیونی «ساعت خوش» دو روز گذشته یکشنبه 14 شهریور به دلیل ابتلا به بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.
هرمز شجاعی مهر از بیمارستان مرخص شدهرمز شجاعی مهر که برای عمل تیروئید به بیمارستان رفته بود، پس از انجام عمل جراحی امروز مرخص شد.
هرمز شجاعی مهر مجری برنامه «خانواده یک» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: حالم خوب است و عمل تیروئیدم با موفقیت انجام شد.
«لیسانسه‌ها» به شبکه سه می آیندتصویر برداری سریال تلویزیونی «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت که از اول شهریور ماه آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.
مجموعه «لیسانسه‌ها» به تهیه کنندگی رضا جودی در 60 قسمت 40 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می شود. نگارش این مجموعه بر عهده سروش صحت و ایمان صفایی است.
در هجدهمین روز فیلمبرداری این سریال در لوکیشنی در دهکده المپیک -شهرک چشمه، عزت اله مهرآوران، تبسم هاشمی، هوتن شکیبا و عرفان برزین جلوی دوربین رفتند. فردا نیز مهران رجبی در پارکی اطراف میدان کاج جلوی دوربین سروش صحت خواهد رفت.
گفتنی است تدوین «لیسانسه‌ها» نیز به صورت همزمان و توسط رضا جودی و آریا اردستانی انجام می‌شود.
آغاز ضبط مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» در شبکه نسیممسابقه تلویزیونی «آب و آتش» از روز دوشنبه 22 شهریور به تهیه کنندگی علیرضا نادری مراحل تصویربرداری و ضبط خود را در دریاچه شهدای خلیج فارس آغاز می‌کند.
محمد فنایی عضو کمیته داوران فوتبال ایران و کارشناس ورزشی مسابقه «آب و آتش» درباره ویژگی‌های این مسابقه و روند تولید آن گفت: به دلیل برگزاری بخش اعظم مراحل مسابقه در دریاچه، دانستن شنا و استقامت بدنی شرط اصلی حضور در این مسابقه است. به همین دلیل پس از دریافت گواهی مربوط به تاییدیه شنا، تست پزشکی عمومی از شرکت کنندگان گرفته ‌شده ‌است.
انسجام ملی و امیدآفرینی راهبرد اصلی رسانه ملیمعاون سیاسی سازمان صدا و سیما در نشست معاونان خبر مراكز استان ها در اصفهان با اشاره به انتخابات سال 96 ، به تبیین بایدها و نبایدها در ماه های آینده پرداخت .
مجید آخوندی با اشاره به سرعت بالای تحولات در فضای مجازی و لزوم حضور موثر و جدی رسانه ملی در این فضا و تولید محتواهای اثرگذار در این عرصه گفت: تبیین و استدلال منطقی و با بیان روز و مستندهای خبری اصلی ترین سیاست رسانه ملی در تولید محتوای فضای مجازی و شبكه های ملی و استانی است.
نخستین سریال 300 قسمتی کشور با محوریت گیلان ساخته می‌شودمعاون امور استان های رسانه ملی در مراسم معارفه مدیر کل مرکز گیلان تلاش برای شناساندن آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف در کشور را از اهداف مراکز استانی دانست.
دكتر دارابی در مراسم معارفه مدیر كل جدید صدا و سیمای مركز گیلان در رشت گفت:تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و كاهش مصرف گرایی با فرهنگ سازی از طریق رسانه ها به ویژه رسانه ملی موثرتر خواهد شد .
بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه «معمای شاه»دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما از بخش‌هایی از پشت صحنه سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی دیدن کرد.
دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما بعد از ظهر امروز شنبه 27 شهریور ماه به همراه مرتضی میرباقری، داوود نعمتی انارکی و ... در پشت صحنه سریال تلویزیونی «معمای شاه» حاضر شد و از تولید بخش‌هایی از ضبط این سریال دیدن کرد.
«ملکا» به شبکه سه می‌آیدمجموعه تلویزیونی «ملکا» در 35 قسمت به کارگردانی احمد امینی برای پخش از شبکه سه سیما در دست تولید است.
سریال «ملکا» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب است که توسط سعید مطلبی نگاشته شده است. تصویر برداری این سریال 35 قسمتی از فروردین 95 آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
شبکه دو با طرح «بابالنگ دراز» بیژن بیرنگ موافقت کردسریال «بابالنگ دراز» به کارگردانی بیژن بیرنگ با موافقت شبکه دو ساخته می‌شود.
بیژن بیرنگ کارگردان اظهار داشت: با طرح سریال «بابالنگ دراز» موافقت شد و به محض قرارداد بستن کار نگارش فیلم نامه آغاز می‌شود.
بنی فاطمه مهمان ویژه «خندوانه» شدسید مجید بنی فاطمه امشب مهمان برنامه خندوانه و رامبد جوان است.
خندوانه در شب عيد غدير ميزبان مجيد بني فاطمه مداح اهل بيت(ع) است. او با نوحه "عمو عباس" به شهرت رسيده است.
آغاز به‌ كار شبكه‌های «شما» و «امید» همزمان با عید غدیردر آستانه عید سعید غدیر و با حضور رئیس رسانه ملی، پخش شبكه تلویزیونی «شما» و پخش آزمایشی شبكه تخصصی «امید» آغاز شد.
دكتر عسكری در مراسم افتتاحیه شبكه «امید» گفت: رسانه ملی با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» مبنی بر توجه ویژه به تولید برنامه‌های مناسب برای نسل نوجوان و جوان كشور، راه‌اندازی شبكه اختصاصی برای این گروه سنی را در اولویت قرار داد و بحمدالله با تلاش همكاران معاونت‌های سیما و فنی امروز شاهد راه اندازی شبكه تخصصی«امید» برای نوجوانان و جوانان هستیم كه امیدواریم این شبكه بتواند معارف اهل بیت (ع) را به خوبی برای نوجوانان عرضه كند.
سریال «پنچری» به انتخاب بازیگران رسید/ آغاز پیش تولیداعتبارات لازم برای ساخت سریال «پنچری» فراهم شده است و عوامل اکنون در حال آماده‌سازی پیش تولید هستند.


انتهای پیام/



منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۹۸۳/از_اتفاق_تلخ_درگذشت_داوود_رشیدی_تا_تکذیبه_درآمد_۳۰_میلیونی_مهران_مدیری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: