Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@10:57:23 GMT

واکنش‌ رسانه‌های جهان به اظهارات روحانی و ترامپ در سازمان ملل/ وقتی انتظار رئیس جمهور آمریکا برآورده نشد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۳۳۷/واکنش_رسانه_های_جهان_به_اظهارات_روحانی_و_ترامپ_در_سازمان_ملل_وقتی_انتظار_رئیس_جمهور_آمریکا_برآورده_نشد

واکنش‌ رسانه‌های جهان به اظهارات روحانی و ترامپ در سازمان ملل/ وقتی انتظار رئیس جمهور آمریکا برآورده نشد

به گزارش الف،  شب گذشته در نخستین ساعات آغاز به کار مجمع عمومی سازمان ملل متحد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با لحنی کاملا متفاوت و ضد ایرانی سخنرانی کرد و حسن روحانی، رئیس جمهور ایران نیز پاسخ تمامی اتهامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را در سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل متحد داد که این موضوع واکنش‌های بین المللی زیادی را بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فرانس ۲۴: روحانی جواب ترامپ را داد

شبکه تلویزیونی فرانس۲۴ گفت: حسن روحانی، رئیس جمهور ایران پاسخ تمامی اتهامات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را در سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل متحد داد.

این شبکه تلویزیونی فرانسوی در مورد سخنان رئیس جمهوری ایران در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: برخلاف دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا که تلاش کرد ایران را درحاشیه قرار دهد، حسن روحانی ایران را یک عضو مسئول جامعه جهانی نشان داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۳۳۷/واکنش_رسانه_های_جهان_به_اظهارات_روحانی_و_ترامپ_در_سازمان_ملل_وقتی_انتظار_رئیس_جمهور_آمریکا_برآورده_نشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: